Grattis pappa/morfar ♥

Först och främst GRATTIS ÄLSKADE PAPPA/MORFAR. Idag fyller min älskade pappa år hela 44 år wiho femmar nästa år ^^ Grattis på födelsedagen pappa/morfar. Älskar dig ♥ Hoppas du får en underbar dag.


---------------------

Hellu mina vänner!
Nu sitter Liam i badet och jag med hårfärg i håret, ska snart ta upp Liam och sedan ska jag tvätta ut hårfärgen och sedan bara packa ner det sista sedan kommer min älskade svärmor och hämtar och kör oss till centralstationen ^^ YEPP Malmö here i come !!!! Ska bli så skojj att komma ner :) träffa massa folk som man inte träffat på evigheter wihoo

Nja måste sluta nu måsta ta lillen,, but ciao amigos och amigas :p



Kommentarer
Postat av: Bella

Då träffas vi snart :D

2009-10-28 @ 20:50:06
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0