Godeftermiddag!

Kan börja med att berätta att Liam har fått sin tredje tand :) (den 18/9-09), men på en "konstig" plats hehe barn brukar oftast få sina två där nere först och sedan de två där uppe men Liam har fått sina två där nere men nu fick han en på hörnan där uppe thihi.. Men jaa mitt lilla barn är ju speciellt så <3

Och det är antagligen det han vaknat utav på nätterna när han vaknat för nu vaknar han inte på nätterna längre.. Men tycker ändå att det är lite konstigt för han har inte haft någon feber?! Men jaa de behöver ju faktiskt inte få feber alltid men sist fick han ju sådan fruktansvärd feber.. Men men

Tror ju dock att framtänderna där uppe är påväg ut.. men jag tror nog att den andra tanden på den andra hörnan där uppe också kommer föst för nu är sådär vit igen på den "tanden" så vi får väl se... Nu går det undan iaf. hehe

I lördes var jag Liam, Jessica, Evelina och Jessica's lillebror på Liseberg.. åkte min första karusell på hmm 3-4 år?! Inte för att det var någon rolig men jaa det var ändå roligt. Tråkigt bara att det var sådan fruktansvärda köer som vanligt. Det är liksom inte så jäkla kul och stå MINST 20 minuter i varje kö. Man hinner inte åka så mycket. Men jaa jag åkte bara 1 orkade inte stå i sådanna köer. Men Jessica och hennes bror åkte några.

I söndags gjorde vi inget speciellt och likaså igår ingt iheller och idag händer inget iheller haha.. Tråkig jag vet men det är såååå tråkigt väder mulet och regnar från och till så det blir lek och stojj här hemma istället.

Men nu snart ska jag och Liam gå in och vila middag *längtar* blir såå trött i detta vädret.

Har tagit en massa bilder..

Gladis

grr såå fin

Vad gör du mamma?!

Liam leker med sladden som han vet om att han inte får hehe

Liam dricker välling i bilen påväg till mammas solning thihi

Gullunge

liten egobild hehe

Mina älsklingar sover tillsammans ♥

Liam älskar denna gungan på gården

Så underbart fin mitt lilla barn är !!!!!

Min lilla ridkalle ♥

Sitter för att åka rutchekana(stavas?)

Men det finns ju såå mycket annat att titta på också

Så man kommer liksom inte till skott för att åka hehe

Vad gör du?

Världens finaste

Min <3

Min lilla solstråle

Ser ni tänderna?! thihi

Rider på åsna(?) hemma hos Jessica och Evelina

Tittar på tv samtidigt

Liam och Evelina framför tv'n

Wihoo

När vi va på Liseberg så lät vi barnen krypa omkring lite inne på hmm scenen?!

vad gör ni för något?!

Breakdance :p

Liam sitter och tittar ut på allt folk

Sötnöt

Full fart i krypandet hehe

Evelina och Liam "bråkar" om vem som ska ha reflexen haha

Ingen av dem ger sig haha

Lilla jag på liseberg

Hålla handen gör de också :)

Snutte

Tuttsi

Haha såhär ser Liam ut när han blir ledsen sötnos <3

Min gulleplutt ligger och snuttar.. Jag ÄLSKAR när han sover med händerna uppe sådär ♥


Nej nu ska vi gå in och vila.. bye bye


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vet inte vad jag råkade göra, råkade radera den :S klant man är! haha skyller på att jag är blond ;)

2009-09-22 @ 14:33:01
URL: http://netmag.se/bloggar/annelie
Postat av: therese

GIRAFF ÄR DET VÄL ÄNDÅ! :) hhihihi.. kram

2009-09-22 @ 15:21:37
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: Bella

Jätte söta bilder =) Och du blev jätte fin med den nya färgen i håret också :)

2009-09-22 @ 16:35:05
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: tika

aaaww va söt han är :))))

2009-09-22 @ 17:44:45
URL: http://snoret.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilket fint bildrace!!

Men nog är väl ändå "åsnan" en giraff haha!!!



Vi har haft en helt lovley helg!!



kram

2009-09-22 @ 22:00:53
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Vilken sötnos=) Å vilka vackra isblåa ögon=)

2009-09-30 @ 11:59:58
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0