Söndag 13/9

Godmiddag!
Sovit gott? Hmm jag har sovit som vanligt (vaknat 15 ggr pgr av Liam) Liam somnade vid halv 9-9 igår sedan sov han fram till 12 typ och då hade jag ju hårfärgen i håret så kunde inte lägga om honom så tog upp honom och gav hon lite mat sedan hoppade jag in i duschen medans Liam satt och lekte (i sin matstol i badrummet så ni kan va lugna lämnar inte honom själv) så efter jag duschat och allt så så var klockan närmare 01 och då somnade Liam och jag själv somnade runt 02-tiden så vakna ju såklart Liam 5-10 minuter efter jag lagt mig och ville äta.

Eller ja han vill inte äta han vill bara snutta, men han somnade ju lika fort men så är det ju så när jag lägger ner honom så vaknar han så det var ju bara ta om allt igen. Hmm som sagt 15 ggr..

Så i morse kl 8 tyckte Liam att han sovit klart så då fick man ju snällt gå upp.. Satte mig vid datorn och gjorde frukost till mig och Liam. sedan satt jag på msn och snacka med pappas fru Malle hon ska snart åka till Polen så hon undra om man måste ha med sig pass(?!) hmm och jag har ju aldrig behövt visa mitt pass när jag varit där. Men jag sa till henne att hon kan nog åka på sitt körkort om det nu är sådant "nytt" körkort jag vet inte hur det ser ut elelr något någon som vet? Iaf. sa till henne att ringa polisen för säkerhetsskull så hon inte blir fast i polen hehe..

Sedan när kl var ca 11-12 så blev Liam trött så vi gick in och la oss så så vi gick upp för ca 1 timme sen men vakna för typ 1½ timme sen.
Så nu sitter man här igen och Liam springer omkring här i sin gå stol och lyssnar på Lady Gaga - Poker face det är ju hans låt.. som jag sagt tidigare så blir han så lugn när han hör den låten. Jag spelade ju den 20 ggr om dagen när han låg i magen så det stämmer väl det där om att barn kommer ihåg saker ifrån magen,, ^^



nej nu ska jag avsluta här och försöka få tag på Danne, vill åka och sola ^^ höhö
ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

Ah okej, du kanske har valt en för ljus brun färg så kanske ska testa en lite brunare? :)

Jadå, vi hade jätte mysigt ändå, var ju längesen nu jag får ha något "eget" + så behövs pengarna. :)

2009-09-13 @ 20:48:17
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: natasha

jag vet inte riktigt, hitta halsbandet på www.lyxxa.se tyckte det var superfint. hade isf velat ingravera barnets namn i de hjärtat undetill :p står ju mamma på de översta. allt bra? kram

2009-09-13 @ 23:04:52
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack:) det gick hyffsat iaf hehe

skulle också vilja sola någon dag, får se vilken dag de ska hinnas med, måste färga utväxten någon dag också. hehe.

2009-09-14 @ 07:24:33
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0