091012

Halloj igen!
Nu ligger man här i sängen och myser med filmen "Vid din sida" som just nu går på tv4+ alltså den filmen är sååå bra va!! Älskar den.

Hmm jaa idag blev det lite solning tycker inte att det tar på mig å mycket och det är ändå hmm 4-5 gången jag solar nu och jag brukar ha svin lätt för att bli brun plus att jag köpt lotion som gör att man blir snabbar brun men inget händer på mig :/ Fattar inget mitt hår blir aldrig BRUNT det blir blått/grönt men lite brunt typ och sedan nu så får jag ingen färg =/ hmm weard.

Iaf. var som sagt och solade sedan gick jag Danne och Tomas och Liam såklart och handlade lite mat. Eftersom jag är hemma själv idag också så öpte jag bara potatischips (alltså hyvlade potatis) och ingredenserna till mögelostssås. Så det är vad jag ätit idag.

Men soligt nog år jag nog lägga av med mögelostssåsen vet inte vad det är men när jag äter den så blir jag snurrig och illamående. Tror det är laktosen eller något?!
har ju börjat köpa laktosfri mjölk och det har hjälpt emot gaserna och illamåendet och allt det men den laktosfria jag köpt förut hjälpte inte riktigt så igår när jag var på Willy's såg jag att de hade Skåne Mejeriers laktosfria mjölk så jag tog en sådan och provade den idag och jag har varken haft gaser mått illa eller något så Skånes blir det hädanefter. Måste gå till VC och få det uppklarat helt så man vet exakt vad det är för något.

Hmm trevlig info eller? hehe*

Nej men jaa så nu efter "middagen" och så ligger jag som sagt här och tittar på "Vid din sida".

Juste har glömt och säga att jag beställt biljett nu till Stockholm. Åker den 29e och stannar en vecka :) Ska bli såå kul me längtar!!

Har också fått hem mitt nya bankomatkort :) såhär ser det ut:
 
Visst blev det fint :)

Nej nu ska jag avsluta här,, ciao


Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

kan man göra sånna bankkort !? fan va coolt, det ska ja fan fråga om ja också kan göra !

2009-09-12 @ 22:49:48
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: natasha

coolt bankkortet blev :D

2009-09-13 @ 00:40:50
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0