Måndag 14/9

Hejsan hoppsan!
Ja idag blev det tidig uppstigning Igen kl 8 :) hehe trööööött är jag, men Liam har fått för sig att vi ska gå upp då. Så jaa man får väl snällt lyda då och stiga upp med honom hehe.. Nu sitter vi har iaf. precis ätit frukost eller jaa för ca 40 min sedan.

Blev ingen solning igår fick inte tag på Danne förräns det var 2 timmar kvar typ och det hade jag aldrig hunnit på då det tag ca 1 timme med buss dit, för den i stan stängde tydligen tidigt på söndag :/ konstigt tycker jag.. Men men får se imorgon blir det no av för vi ska ändå till hisingen på några ärenden så då får man ta och passa på ;)

Idag ska vi inte göra något speciellt.. Idag är det ju start för *Svenska hollywoodfruar* det får man ju inte missa stör mig som fan på hon skåningen som har den där ringer för 7-9 miljoner dollar eller vad det är.. grrrr  men men ska inte dömma än men hon verkar vara en såndär jobbig människa som skryter om allt.

Gillar inte sånt folk som skryter oom hur mycket pengar de har och vad de handlade och vart.. Who cares?
Jag handlar mina kläder på h&m, gina, åhlens, kappahl och alla de där affärerna.. skulle ALDRIG få för mig att handla en tröja för 2000 kr eller liknande ALDRIG. Förstår inte varför man gör det ens? jag själv tycker inte att sådär dyra kläder är snygga :/ Visst det kanske finns några snygga men sen om man ser en prislapp på 2000:- blir man "äcklad" eller vad man säger.. Nej tack för dyra kläder.

Nej nu ska jag avsluta här och titta på lite barnprogram just nu är det Rorry racerbil :D haha kommer gå och nynna på den låten nu hela dagen hehe.. gör alltid det när jag hör den låten hehe.. Rooooorrryyy en racerbil rorryyy med vinnande stil *la la laalaaa*

nej bye bye

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja verkligen, jätteskönt:) och så blir man brun på kuppen! får bli en solning i veckan som kommer!

2009-09-14 @ 12:40:00
URL: http://dramaatic.blogg.se/
Postat av: natasha

okej tråkigt. men dom får väl in det snart igen får man hoppas då :p jo det är bra här med, bara super trött just nu :/

2009-09-14 @ 16:00:55
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: natasha

håller med tycker det är fult att skryta om pengar. hade aldrig köpt en tröja för 2000kr det är ju bara sjukt. om jag nu hade varit rik hade jag heller inte slösat utan sparat hellre till något bra.

2009-09-14 @ 16:29:40
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: cassandra

hiih.. det kommer ut snart=) Lovar er!!

2009-09-15 @ 09:44:00
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/
Postat av: Matilda, Mercedes mamma & Mini i magen

Håller med dig, skrev själv om det i min blogg tidigare. Förstår inte hur man kan leva efter att ha de dyraste sakerna, vilken "livskvalite"...

2009-09-15 @ 11:28:03
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0