Hej hopp!

Hejsan Hoppsan!

Ja som sagt igår blev lillkillen hela 9 månader. Gjorde inget speciellt regnade ju som ... men men vi hade det mysigt hemma med alla leksaker och allt bus och mys :)
Liam har börjat bli mer sådär gosig nu eller ja det har han alltid varit men nu kan han sitta mer still en längre stund och mysa med en <3 Mitt lilla gos ♥

Idag har vi inte gjort så mycket var med Danne på ett "möte" sedan efter det så åkte jag och sola sedan blev det Pakrika mm mums älskar deras kycklingsallad :) Sedan åkte vi hem och har bara varit hemma lekt en massa med Liam som vanligt *hehe och myst myst myst

Liam fick äta sin gröt idag för första gången och då ser man ut såhär...

Thihi visst ser han nöjd ut?! Sötisen

Juste Liam badade igår för första gången själv typ.. så..

Och här ska vi gå upp från badet och han står själv ser ni så glad han är när han står själv :) Mitt lilla liv


Nej nu ska jag gå och sova.. måste försöka vända tillbacks på dygnet igen somnar ju inte förräns vid 4-5 nu på nätterna också vaknar Liam mellan 8 och halv 10 det blir liksom inte så många timmars sömn plus att jag har Fortfarande den där roliga kvinnoveckan !!!!! Grrrrr* om inte dengår bort tills på måndag så måste jag till VC för jag har snart gått med skiten i 1 månad och jaa som sagt är väldigt trött (bortsett från att jag somnar sent tror också att det har något sammanhängande för så var det förut också innan jag va gravid när jag hade mens så vände jag då också på dygnet :/ ajja)
Hehe nej jag ska inte sitta här om snacka om mens nu hahaha... Godnatt på er, sov gott!

Juste ni ska få se mina nya "klor" som jag "byggt" på själv.. blev faktiskt lite nöjd denna gången med hehe..

Eller vad säger ni? blev de inte nice?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Haha det ät rätt roligt att verkligen ALLA reagerar likadant när man säger att man ska stericlicera sig!

De är som att man sagt att det är personen man berättat för som ska tvångsterilicerars eller nått.

Det är faktiskt bara 2 som har sagt att dom förstår på en gång!



Jag är väl medveten om min "låga" ålder och har tänkt igenom det både 1 och 1000 ggr och ju mer jag tänker på det dessto mer säker blir jag på min sak ;-)



Va roligt att han är mysperson! Evelina ahr också alltid avrit det, men det är ju så speciellt när de visar att det verkligen är MYSA dom vill göra just då och gosar in sig :-)



Har du börjat med nått nytt prevntivmedel som kanske gör att du blöder så??



Kram

2009-09-05 @ 08:56:25
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Glömde ju skriva att naglarna blev jättefina

2009-09-05 @ 20:17:06
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Linn

Superfina naglar. Hur har du gjort?

2009-09-05 @ 21:26:16
URL: http://www.linnsann.com
Postat av: Jennifer ღ

Vad gör du ? :)

2009-09-06 @ 12:28:50
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0