090910

Hello!

Ja, nu har det gått några dagar sedan sist man skrev men tro inte det hänt en massa för det.. nej nej hehe
Nej vet inte vad det är med mig som sagt så är jag fruktansvärt trött nu förtiden så det blir liksom inte att vi går ut så mycket nu.

Var på NewSec igår igen och grrrr blir så jävla irriterad på dem första gången vi va där så sa de en sak och sedan när vi går tillbacks den andra gången så var det ännu mer lovande och sedan när svärmor går dit igen så skulle vi bara fixa en sak till men då dock att hon skulle snacka med oss först, så igår som sagt åkt vi dit för att fixa detta nej då har den här kvinnan absolut INTE sagt detta fyfan vad irriterad jag blev så jag gick därifrån och Danne sa det ena och det andra till henne iaf. det slutade med att hon rev vår ansökan :@

Vi ska gå till chefen och prata med honom för de har sagt olika saker till oss 5 olika ggr. Men ja nu idag åkte svärmor till Österrike och är tillbacks om 8 dagar så efter det blir det liv i luckan.
---------
Ja ja orkar inte prata om det bara blir så jäkla arg :@
Men efter det så fick jag solat i 30 minuter :) Nu börjar man få lite färg tack och looov. Iaf. inte sådär blek som jag var förut ^^

Ja och nu sitter jag helt uppe i planering på resa till Stockholm/Nynäshamn till min älskade barndomsvänn Therese <3 men jaa så hade jag hittat sådana billija biljetter (300 kr t/r för mig och Liam) så skulle jag gå in i gårkväll efter Idol och beställa dem tror ni de finns kvar??? ööh NEJ den ända som är billig då när jag vill åka är kl 20:42 och då är vi i nynäs 01:25 och det tycker jag är lite sent. Inte nog med det så är det ju bara jag och Liam som ska åka och jag gillar inte att va ute sent med honom och speciellt inte i en helt annan stad.. Ajja får se om Tessan kanske kan möta oss annars blir det inget sthlm förräns vid den 5e typ..

Hoppas bara att det blir av iaf. känner verkligen för att åka bort ett tag. Hade gärna velat ha med mig Danne men han känner inte för det och sedan får han ju sin motard idag så han kan leka av sig lite mer nu när vi åker. *hehe
Men det kan va skönt också och komma ifrån varandra lite ibland


Hmm jaaa så får man se om man Kanske får sängen idag eller om den kommer imorgon. Imorgon kommer den iaf senast :)
ååh vad jag längtar :) ska bli såååå skönt och slippa den här jäkla gnistrande sängen som låter bara man andas (menar allvar alltså hehe den gnistrar verkligen på det lilla)

Hmm jaha, vet ej om jag ska dra in till stan och köpa färgen till sängen? som sagt den kommer ju senast imorrn och jag vill ju ha upp den redan samma dag.
Ajja får väl avsluta här iaf. annars kommer jag ingen vart hehe ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja precis, kul! och ibörjan händer det väl så mkt?:)



Njae alltså jag är singel fortf och har bara träffat oseriösa idioter rent utsagt hehe, så den dagen jag hittar en seriös kille och det verkar hålla så självklart:)

2009-09-10 @ 14:11:36
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0