Sängen har kommit :)

Hello mina partypinglor :p
Hur var er dag igår då? Min var helt underbar Danne tog Liam på morgonen så jag sov fram till 12 ungefär och fyfan vad skönt det var det behövdes VERKLIGEN!! Så det var skönt..

Sedan blev jag sådär nervös om sängen inte skulle komma eftersom det var mellan 9-19 de skulle komma och liksom det var ju freda så om de inte skullat kommit så hade jag ju inte fått den förräns på måndag. (för både jag och Danne har ju alltid sådn otur när vi köper saker antingen så är det fel eller så är det någon defekt/elelr så är den sönder eller jaa något annat.

Iaf. satt ju och funderade på om jag skulle rinag till Jysk och höra med dem men tänkte njea väntar till 14 om den inte kommit d så skulle jag ringa. Men ja vid 13.30 ringde "gubben" och sa att han skulle komma lämna sängen om det var ok. Självklart "skrek" jag haha.

Så vid 14 tiden kom sängen och oooh man ville ju bara packa upp den meddetsamma men jaa fik ju lugna mig hade ju inte handlat färgen än till sängen (skulle ju måla den svart) plus att vi inte monterat ner den gamla sängen hehe..

Så jag stack iväg till rusta och handlade färgen snabbt och sedan hem igen (Danne skulle ju sticka vid 20 så var ju tvugna att skynda oss) När jag kom hem så var ju Liam såklart jätte gnällig(trött med andra ord hehe) men han ville verkligen inte sova, han har ju typ slutat sova i vagnen han har kommit på att man upptäcker och ser mer om man är vaken hehe så jaa nu sover han nästan aldrig i sängen längre men men.. Började iaf. montera ner sängen och ut med allt i vardagsrummet. Monterade ihop den nya sängen vilket var skita jobbigt med den sista delen (den som är mellan madrasserna (plankan) men det gick.

Men vi målade aldrig om sängen hehe blev att vi lät den vara i den färgen sålänge tills vi flyttar. För färgen är inte så hemsk nu irl så ja åkte köpte färg helt i onödan plus att det tog 1½ timme men men vi hann iaf precis klara till kl 20

Och jag säger bara OMFG jag är sååååå glad över den den är sååå underbart härlig MEN det ända just nu är att madrassen är lite lite för mjuk för min del, har ju en nerv elelr något klämt sedan grav. i ryggen och den måste jag verkligen gå och göra något åt nu.

Så inatt har man sovit själv i sängen :( och kommer även göra det inatt också eftersom Danne är hos sin bror och fixar sin motard som han nu äntligen fått (skönt då slipper jag höra hans gnällande om det nu också hahaha :p Älskar dig hjärtat <3)

Men jag ska ju faktiskt säga att jag inte sovit så bra inatt eller jag och jag Liam har vaknat 20 ggr så jag har bara fått sova i ungefär 2 timmar. Fattar inte va det är med honom? :/ Hoppas på att det är tänderna han är och har varit väldigt svullen nu ett bra tag i överkäken ju och nu har han som ett blåmärke på ena övertanden :/ så det är väl antagligen tandsprickning på G och de säger ju att det är som värst på nätterna. men men guud vad långt detta blev och kanske en aning förvirrande och jobbigt att läsa men jaa det är direkt ur mina tankar så like it or not :p

Nej nu ska jag gå och ta på mig, Liam ligger och sover och när han vaknar så ska vi åka bort till Hisingen så jag får sola lite. Måste blir Bruuuun!!!
Ingen som vet något billigt solarium till salu?

nej ciao ciao puss o kram på er där ute, va rädd om er <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Gumman..

De e sanna från samma klass då Vi Gick på Lindängen.

Ville bara Gratta för lille prinsen gud vad söt han är..

själv Är jag också en stolt mamma till Tvillingar;-)

2009-09-12 @ 16:41:39

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0