Ensam om Vinterkänsla?!

Hello mina käraste läsare =)
Hoppas ni haft en bra helg? Min har varit helt okej har inte gjort något speciellt. Bara varit hemma med familjen och myst.

Sitter just nu och tittar på "Kärleken checkar in" eller ja tror den slutar nu hehe.. men den är ju så härlig jag Älskar kärleksfilmer. Älskar kärlek över huvudtaget därför det blir så mycket mys här hemma hela tiden hehe ;)

Över till något helt annats, alltså är det någon mer än jag som börjat få en riktigt höstkänsla blandat med Jul?
Alltså jag får hela tiden en sådan julkänsla, just nu längtar jag sååå till julen. Tror att det är för att julen betyder väldigt mycket för mig (jul = Mycket familjemys).
Kan ju ärligt säga att jag aldrig trodde jag skulle julpynta själv men det har jag gjort varje år sedan jag flyttade hemifrån och jag ÄLSKAR det varje år. Hemmet blir ju så himla mysigt och varmt på ett helt annat sätt.
Me loooove the winter!! Men det får jätte jätte gärna blir MASSOR med snö detta året och gärna sådär på JULAFTON!! hehe*

Hmm jaa.. som sagt längtar till vintern och vinterpysslandet.
Nej men nu kan hösten fortsätta va såhär mysig så kommer vintern med massor av snö och mys :)
Det är ju faktiskt Liam's första "riktiga" jul förra julen var han ju bara liten bebis (3 veckor) men detta året kommer han få träffa tomten (för han har faktiskt varit Jätte snäll ;)) och ta handen själv med honom :)

Hehe nej nu ska vi inte snacka mer om julen.
Imorgon ska vi tvätta lite igen har massor med lakan som ska tvättas.
På tisdag blir det en massa tv-tittande hela dagen.. På dagen är det bla. förlossningskliniken, project runway m.fl m.fl sedan kl. 19 börjar dubbelavsnitt av 2½ men, sedan kl 20 är det Idol :) och sedan kl 21 är det Andra avenyn :) mycket bra dag!!
Onsdag och resten av veckan är det inget speciellt inplanrat vad jag kommer på nu?!
Eller ja Sängen kommer på fredag så det längtar vi ju till :) ^^

Nej nu ska jag titta på mayday (har kollat mellan jag skrivit så det har tagit tid att skriva hehe)
Men men jag säger godnatt här också. Så Godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: ~annelie~

Hehe när jag såg att det stod "liams mamma" trodde jag att det var en kompis till mig som startat en blogg, hon har också en son som heter liam:) lite kul sådär, jag ska göra en bröstoperation. Så är inget farligt:) kram

2009-09-07 @ 07:12:35
URL: http://dramaatic.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte bara jag som har julen i tankarna ser jag :)

2009-09-07 @ 11:56:54
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: annelie

hehe inte så bara:) kul att läsa folks bloggar!

Jo det ska bli jättespännande men är självklart jättenervös också! den 5.e oktober så bär det av, om det inte blir några ändringar såklart.

2009-09-07 @ 13:36:50
URL: http://dramaatic.blogg.se/
Postat av: Lotta

Heeej gumman! Sorry jag inte skrivit nåt på länge...men skolan du vet....det tar enormt mycket tid. Hopppas allt är väl med er iaf. Vinterkänsla har jag inte men däremot höstkänsla...och det gillar jag inte. Det betyder ju blåst! Ha det bra, kraaaam!

2009-09-07 @ 18:17:29
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: natty

tack :) det är en pojke :p

2009-09-07 @ 19:26:16
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag längtar också efter JULEN!!

Fast samtidgt ahr jag en såndär panikartad känsla i.o.m att 2:an ska checka ut i mitten på dec! Hoppas attd et blir bra iallafall! Ska börja med julkorten redan nu!



På vilken kanal är förlossningskliniken??

kram

2009-09-07 @ 21:23:07
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jo tog jättelång tid innan jag bestämde mig helt, rättare sagt 6 år ungefär hehe:) Ja det är ganska vanligt nu att tjejer gör det efter de fött barn, väldigt förståeligt faktiskt, känner många som funderar på att göra det efter de fött barn och är "klara" hehe. men klara vet man ju som sagt aldrig när man blir. Jamen självklart :) just nu kommer jag inte skriva så mkt om det förrens det närmar sig, men sen kommer jag nog uppdatera flitigare när jag ligger där sjukskriven och har ont haha. skriver anvnamn och lösen till min andra blogg där man skriver e-post, för då syns inte det för andra. Så då måste du gå logga in och gå in på kommentaren för att hitta det:)

2009-09-08 @ 08:06:20
URL: http://dramaatic.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag har ockå börjat få lite så höst och vinter känsla. Jag har till och med börjat fundera på julklappar :p hehe

2009-09-09 @ 23:16:49
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0