Malmö Jul <3

hej mina kära söta läsare!
Ser att några av er ff vart inne o tittat efter update sorry men aa som jag skrev så ska jag försöka uppdatera så bra jag kan,, Men aa det händer ju tyvär inte så mkt i mitt liv,, lr aa inget som jag direkt vill berätta om här i bloggen så df har det inte blivit så mkt skrivande..

Plkus jag var i Malmö nu mellan den 20-26e december. Helt underbart o träffa familjen <3 saknar er redan =(
Måndagen då jag kom till Malmö blev jag sjukt chockad över att vi stannade "under jorden" var tvungen till att dubbelkolla med andra passagerare om vi verkligen var i Malmö då de mer liknade Sthlm C men det var rätt vi var i Malmö o de ha rju byggt om efter de nu fått City Tunneln mycket snyggt men ovant!
Iaf pappas fru Marlene kom o hämta mig o Liam på centralen sedan körde vi direkt till Burlöv C för att kolla lite julklappar o fika,, men blev inte att jag hitta så mkt lr rättarsagt jag orkade knappt titta men Malle fick sitt handlat. efter det åkte vi hem tog det lungt bara o det har jag gjort hela tiden vart lite på Entré o Burlöv C annars baa tagot det lungt,,

Blir tyvär så stressad i kroppen när jag kommer ner,, vet att alla vill träffa mig o jag vill träffa dem men samtidigt så vill jaga baa vara på ett ställe o ta det lungt,, Jag bor ju själv här i Gbg med Liam o vi är inte vana vid att "flänga" omkring sådär men men det har iaf vart suuuper mysigt, åkte hem till MosterLotta på fika på tisdagen sen onsdagen var jag o kolla julklappar,,

Torsdagen var det dax för jul hos pappa ytterstmysigt :) Och sååååå underbart att få träffa mina älskade systrar, vi träffas tyvär inte så ofta då ena bor på Gotland o andra nere i Sjöbo. Och nu när Cecilia också blivit lite mer vild som mig och Gabriella så har vi lite mer o snacka om haha eller jaa jag VAR ju vild idag är det bara kul o lyssna på hur de lever mitt gamla liv ^^ haha Gullungar ♥

Fredagen JULAFTON åkte jag hem till Mamma för att fira jul och det var såååå mysigt och vara samlade allihopa jätte kul att vår äldsta av 5 generationer (mormor's mamma) också var med ♥ Så nu har vi tagit ett riktigt fint (hoppas jag) generationsfoto som jag hoppas jag får snart :)

Lördagen var det dags för en till jul tillsammans med mammas killes barn o barnbarn. Riktigt kul att få träffa dem alla men tyvär fick jag inte träffa hans dotter. Men  men kommer fler tillfälle :)

Söndagen var det dags att åka hem 8:51 gick tåget och sköööönt att det INTE var några förseningar!

Måndags började man jobba igen :) Skönt måste ha lite annat på tankarna nu när det händer så mkt i ens privatliv... Men tyvär varade inte jobbet så länge fick gå hem ifrån jobb igår då min hals blev värre o ryggen tar KÅL på mig!!!
Var idag på VC o fick utskrivet Omeprazol Actavis mot min magkatarr och ska även ta kontakt med en sjukgymnast imorgon. SÅ fick jag även en ny tid till läkaren så vi kan gå igenom min mjölkintollerans(?).
Ska även starta en utredning ang. min rygg så nu hoppas jag att detta snart blir bra!!!
Är ju som sagt bara 24 år men känner mig som 74 i kroppen =(

Nej nu hade jag tänkt börja med en "lista" jag sett att många andra bloggare hållt på med nu under jul.. Hoppas bara på att Liam sover en liiiten liiiten stund till så jag kan börja :)

Här är den listan jag ska börja med...
Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: Tessan

älskar dig massor gumman. <3

2010-12-29 @ 19:41:07
URL: http://thereselucas.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0