Massa uppdatering!!

Hej Mina underbara läsare!
Ser att några av er fortfarande kickar in ibalnd trots att det är lite mer än 4 månader sedan jag skrev sist.
Har ju hänt en del sedan sist..

Bla. så har ju min prins blivit 2 år, jag har börjat studera/arbeta, jag var tärna på min barndomskompis bröllop i Sthlm, jag och Daniel (Liam's pappa) har separerat och lite annat har hänt men hmm vi ska se ska börja från start..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan ju börja med Sthlm,,
Åkte som sagt upp till Sthlm den 27e Augusti för att stå tärna på min barndomskompis bröllop, så dagen startade med att man träffade på Tessan o Daniel (som körde Tessan till tåget) efter det gick vi hem till Tessan så jag fick se bröllopsklänningen o allt annat efter det fick vi ner till deras sk centrum o köpte det sista inför den stooora dagen =)
Efter det gick vi ner till lokalen o fixade iordning och det blev sååååå fint. Vid 20-21 tiden då vi blev klara gick vi hem till Tessan alla brudtärnor o drack lite champanje om firade hennes sista dag som "singel".
Den stoooora dagen kom Therese fick bli fru Nyman och bröllopet var helt underbart vackert!!!

Tack ännu en gång älskade gumman att jag fick vara med på ert fina bröllop, det betyder verkligen jääätte mycket ♥

Tyvär så fick vi lämna lokalen rätt så tidigt men åkte därefter hem till Tessans pappa där festen o lekarna fortsatte hehe efter mycket om och men så gick vi även ut till Frejas lr va det heter men där slutade kvällen baaad för min del.. blev av med allt typ.. min nya fina mobil, pengar, bankomatkort och ID. Men men inget o göra åt nu,, fick ut liiite från försäkringen men aa 1500:- i självrisk så blev typ inga pengar =( men men..
Bröllopet var iaf det som räknades och det var Underbart!!!
-----------------------------------------------------------------------------

Den 9e September började jag ÄNTLIGEN på den efterlängtade kursen/arbetet som jag fått o väntat på i fleeeera månader. Och går fortfarande kvar och trivs fortfarande som fisken i havet =)
Älskar verkligen mitt arbete och mina arbetskollegor och hoppas vekligen på att få stanna kvar här efter men det får man se.. Med min vaniga tur blir det väl inte så haha,, men men något jobb får man säkert men hoppas på att få stanna kvar som sagt =)
Kursen slutr i Mars så ett bra tag till, men ja 3 mån går snabbt.

-----------------------------------------------------------------------------

I mitten på September valde jag även att lämna Daniel, Liam's pappa men vi var nog väldigt eniga om att det var det bästa för oss alla. Vi är mycket goda vänner idag och han tar verkligen sitt ansvar nu vilket jag är sjuuukt glad över =) Du är verkligen en bra pappa Daniel ♥ (när du vill :p haha)

-----------------------------------------------------------------------------

Och nu den 3e December blev ju mitt älskade hjärta 2 år!!!!!!!!!!!!!!
Och som jag OFTA säger -kan verkligen Inte fatta vart dessa 2 åren blivit av???!!! Det har gått sååå sjukt snabbt FÖÖÖR snabbt så det gäller verkligen att ta vara på tiden!! Varje minut!!
Dagen firades hemma hos Farmor o pappa då dagis hade stängt både 2e och 3e så passade farmor Krystyna Liam för hon var ledig o jag jobbade så efter jobb kom Krystyna o hämta mig så hämta vi tårtan jag beställt och så åkte vi hem till henne o firade älsklingen. Det var verkligen jätte kul förutom att hjärtat hade 39 graders feber och var allmänt hängig =( Så han ville inte så mycket han somnade också rätt så tidigt,, Men men som sagt dt var mysigt ändå och mitt hjärta har blivit 2 år!!! Är så jäkla stolt över min prins han är så snäll och får så mycket beröm ifrån alla hur duktig o snäll han är ♥ Men det är klart det är MIN SON!!! ♥ ♥

---------------------------------------------------------------------------

Det var typ det som hänt på sistonde.. plus lite annat privat som jag inte tänker dra upp i bloggen.
Men jaa nu ska jag FÖRSÖKA uppdatera lite oftare! Ha tålamod bara ♥ Puss o kram på er





----------------------------------------------------


Mamma och son tillsammans är vi oslagbara ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fina ni är gumman :)

bor du frtf i GBG?

kram

2010-12-11 @ 20:33:40
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 20:43:01
URL: http://www.grinders.se/
Postat av: Emelie

Shit va mycket som kan hända på ett halvår liksom, inte ens det..

HUvudsaken är att ni mår bra och har det bra!!

Hoppas att ni har det mysigt i Malmö

2010-12-21 @ 23:24:10
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Heeej Sandra! Fan vad skoj att hitta dig här! Ser att allt går bra för dig och det är ju super kul att höra. Jätte fin son du har. Shit vad konstigt det känns att skriva det(vi har blivit vuxna nu).. Tänk vad tiden går snabbt. Lindängenskolan var ändå bästa tiden och minnena därifrån glömmer man aldrig=).. Puss & Kram på dig

2010-12-23 @ 14:39:47
URL: http://www.mondoblog.se/alexsandrac
Postat av: Sara

fin blogg!

2010-12-23 @ 14:57:21
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

Vilka hääärliga ilder :D

2010-12-23 @ 15:06:54
URL: http://annasdotter.se
Postat av: Charlotte

Åh ni är så fina! :) Hur är det med er?

2011-01-04 @ 11:41:34
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0