Bröllop =)

Yes som jag sa så hade jag lite mer och berätta ;)

Nämnligen att Min underbar barndomskompis Therese och hennes fästman Roger ska gifta sig den 28e Augusti och då ska ingen mindre än MOA (*jag) + 3 till stå tärna-/or wiie vad kul det ska bli :)

Längtar sååå fruktansvärt mycket och är såååååå glad för deras skull, har ännu inte träffat den där Roger men jag kan se bara på Therese's bilder hur hon strålar så tror jag nog att han är en väldigt bra och mogen man!!

Hoppas att de kommer ner innan så man får träffa dem innan.

Nej nu har jag hoppa in i sängen och sova, den där roliga veckan kom ju idag (N) BLÄÄÄÄÄ HATAR!!!!

Se så fina de är tillsammans :) <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

du är bara för underbar hjärtat.

vi ses snart baby ;)



puss

2010-05-16 @ 17:09:05
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Charlie

wow! Stor pojke. Är det lättare nu ? Ellr ah ..



Bröllop snart då? Sorry har så mkt i huvudet och minnet är inte lika bra längre. Haha låter som om man vore hundra år.



Okey gå ner inför beach 2010 då? Hehe tack så mkt. vill ner 29 kg till och har ett del mål till min födelsedag i juli - väga under 80 kg :)



Har inte tränat så hoppas man går ner lite snabbare nu när man har fixat kortet :) men lite pirrigt



men vart var det du bodde om man kan fråga?



Japp bor i ettan fort. Har börjat söka ny men vi får se hur dt går. Hade jag vart sj hade jag bott kvar men han är så livilig och vill röra runt sig så det funkar inte snart, plus vill ej att han ska växa upp i detta området.



Puss :)

2010-05-16 @ 22:10:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0