Det gick bra..

Godmiddag!

Idag var det som sagt Intervju med Ica-kursen och jaa jo jag får ju faktiskt säga att era tummhållningar gick bra. :p
Det gick m a o bra på intervjun när jag kom in så kände Håkan igen mig direkt från affären här nere :) Så nu hoppas man bara på att de ringer snart och ger en ett positivt svar :)

Om 1 timme ska vi hämta Liam sedan ska vi in mot stan och kolla mjukisbyxor till Danne, efter det så ska vi åka o käka på pizzerian här borta med Jessica, Sebbe Sebbes kompis o barnen. Så det ska bli skoj skoj..

Liam blir bara mer o mer duktigare för varje dag som går, igår hade han bara gått in i rummet där de brukar sova och lagt si o somnat mitt lilla gos <3 men jag undrar varför han inte gör det hemma?! haha* iaf. det går bra så det är ju bra det :)

Nej  nu ska jag vila mig en stund. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker ska bli sååå skönt :) Men hörde om översvämmningarna o allt det så det är väl inte såå lika roligt o taggad som jag var förut men det är ju inte riktigt där vi ska vara som det är översvämmningar... Vi får väl se,, det blir ju massa shopping så det gör ju inget har ju ngt att göra ^^


Kommentarer
Postat av: hanna

tittade nyss på pappret igen.och det står faktisk inget om det där..

2010-05-25 @ 15:11:46
Postat av: hanna

du kanske ska ändra i din logga att liam snart blir 1 år :)

2010-05-25 @ 15:48:15

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0