fjortonde maj

Godkväll bloggen!

Idag har vi vart och fixat pass SKÖÖÖNT!!! Äntligen har man det fixat :) Men ååh HATAR att ta passfoto man ser ju inte klok ut. Det första fotot blev inte bra alls så jag bad om att få göra om det då fick man till svars -men det är ju bara tullen som kollar på det och dessutom så är det såå många folk kvar som måste komma fram ÖÖH VAA MITT PASS SOM JAG SKA LEVA MED I 5 ÅR VILL JAG SKA SE NOGORLUNDA BRA UT. Det jag hade förut såg jag ut som en knarkare hahaha alltså allvarligt jag såg verkligen itne klok ut .. Iaf fick ta om fotot och det blev ÄNNU VÄRRE men det fick jag ju behålla eftersom jag egentligen inte fick ta om fotot.. grrrrr så nu ska man leva med ett till pass som man ser ut som ett tjackluder (sorry mormor & morfar för orden men blir så arg att man ska ha ett pass som DE(polisen) tycker är bra)

Längtar sååå mycket till Polen nu sjukt att jag längtar så men tror det är mycket för jag måste SHOPPA (skor) haha har sett så många nya här hemma som jag vill köpa men har sagt att jag INTE ska köpa några förrens efter Polen eftersom jag vet hur mkt skor jag handlar där.. hehe*

(okej gjorde ett köp men det var ju ett måste.. de svart vit prickiga som jag visade i förra inlägget)

Visst är de suuuper läckra?! :)


Förutom det så har jag itne gjort så mycket,, Danne är hos sin bror och stannar där tills imorgon. Jag sitter här ensam med Liam (han sover fortfarande inte!!) han ska läggas snart!!!
Vad har ni gjort idag? Och vad ska ni göra?

Nej nu ska jag försöka slita Liam från tv'n och Amrican Pie: The wedding och sedan ska jag faktsikt ta mig en drink och det inte blir sängen med detsamma?!
Bye bye på er och GODNATT!

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0