Ica-kursintervjun IMORGON

Hello!
Imorgon ska jag på intervjun för Ica-kusen. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Har inte gjort så värst mycket under helgen. Träffade Ida och Elli i lördags vi bestämde oss för att gå en runda bort bor Eriksberg och och försöka se på när hennes pappa sprang loppet men hmm vi gick en liten omväg så vi missade honom precis såå tråkigt.
Vädret var ju sååå underbart men nu börjar det gå ner i temp igen :( Gillas INTE!!

Imorgon ska jag Danne, Jessica, Sebbe och barnen och någon tjejkompis till Sebbe åka in till stan o kolla byxor till Danne sedan ska vi åka till utby och käka pizza på pizzerian där. Ush mår nästan lite illa när man tänker på det men men sen blir det inte så fet mat efter det....

Nej nu är jag klar med mitt personliga brev så får avsluta här nu också och hoppa i sängen. Ni får också sova så gott. Puss o kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0