Intervju på tisdag!

Hello!

Wiiie idag var jag på lite info-möte ang. kursen jag söker till.. Ska på intervju nästa vecka (tisdagnäsrmare bestämmt) så jag hoppas verkligen att jag får vara med wiie längtar såå fruktansvärt mycket. =)

Idag var det även första dagen som Liam skulle sova på dagis och det gick hur bra som helst,, de åt sedan gick några av barnen in och la sig på madrasserna så gick Liam efter också somnade han =) Så precis när jag kom så vaknade Liam. Min stooora kille!! Så stolt över honom. Hans dagis*fröken sa även att Liam och en annan pojke har varit de enklaste att skola in :) Men det är klart Liam is MY BOY!!! ;)

Hmm jaha finns väl inte så mycket mer att berätta?!
Imorgon ska jag ev. till Ida eftersom det inte blev något sist.

Vad ska ni göra i helgen då?

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Polen :) Wiiie längtar såå mycket, ska bli så skönt att komma bort ett tag.

Nej nu avslutar jag här och skriver kanske igen ikväll?!
Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: hanna

vad skönt att även sovningen gick bra för han :) vad är det för kurs du har sökt? kram

2010-05-23 @ 12:46:57

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0