Hello

Hello!
Ja som ni märkte så blev det ingen bloggande men men nu skriver jag och har lite att skriva nu så tar det i olika inlägg så ni får mer att läsa sen ;)

Som sagt åkte ju jag, Jessica och barnen till Malmö för att passa Amanda 1 vecka.
Och det var helt okej förutom lite strul men men,,
Gjorde inte såå jätte mkt men ändå helt okej.

Liam blev ju även 17 månader den 3 Maj herregud tänk om 21 dagar så blir Liam 18 månader dvs 1 år och 6 månader OMG det är ju helt sinnessjukt som tiden springer förbi en.
Men jaa som jag brukar skriva så är det såå kul nu, det är så mkt nytt han kommer med varje dag.

Och speciellt nu efter han började på dagis i måndags så har han blivit såå förändrad. Min lilla älskling börjar bli stoor ♥
Jaa som ni förstår så har det gått bra på dagis. I måndags va vi bara där i 1 timme och sedan i tis och onsdags så va vi där i 2 timmar och han tycker det är jätte kul. Men han springer mest runt och tittar och känner av. Men som dagisfröken sa så brukar barnen i denna åldern inte leka så mycket med varandra utan mer ensama. Och de är mycket imponerade över att han mest springer omkring och tittar  än står o hänger. Så de tror att det kommer gå jätte bra sen näst nästa vecka då jag ska börja lämna honom själv.
Så det hoppas vi på. Han har gråtit efter mig 1 gång så riktigt sen trillade han 2 ggr ute andra dagen så då fick jag gå dit och trösta honom just pgr av att han int ska få "skräck" för dagis.

Så jaa idag är Liam som alla andra leidg från dagis och vi tog även ledigt imorgon då dagis helst ville det så de kunde ha någon studiedag eller vad det heter?! Iaf så han är ledig nu fram tills måndag. Idag har vi inte gjort så mycket sov läänge idag hehe halv 11 vaknade vi eftersom Danne skulle gå till tattooeraren och få sitt lilla fel fixat. Men jaaa det fick han INTE eftersom gubbjävlen inte kom och inte svarar på sin mob. idiot.

Men men nu ska jag natta Liam så ni får ha det så bra ni där ute.
Puss o kram på er

Yes yes yes här kommer en liten bilderbomb ;)

Orkar inte skriva på varje bild så bilderna får tala för sig själv

Kommentarer
Postat av: Linn

Den jackan har jag också till Liam :)

2010-05-15 @ 22:47:50
URL: http://linnsann.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va har stackarn gjort på ögonlocket? :(

2010-05-17 @ 13:02:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0