Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek

Min första kärlek träffade jag senvåren hmm 00 tror jag det var (?) Iaf. det var min aldra första kärlek.
Han hette "Celko". Han var verkligen en helt underbar kille förutom de kriminella han började med (lr aa jag fick iaf reda på det efter några månader) men på insidan var han en underbar kille han kom bla. till min praktikplats med 10 röda rosor också hade han köpt min favorit låt (då) på singel "Dante Tomas - Miss California".
Super gulligt =) Med tanke på att han försökte vara så "tuff" framför sina vänner så var han ändå romantisk mot mig gulligt.

Sommaren -00 åkte han ner till sina släktingar o kom hem med en jäkla massa pengar. Puuh vad vi gjorde en massa åkte körde go-kart med Lillen, Lutfi o någon till Lillen träffade även sin dåvarande flickvän där haha så sjukt efter det åkte vi in till stan o padla kanot hahahaha snacka om sjukt bull men men d gjorde vi o så som många vet som lyssnat på Lillens låt "trasiga skor" sjunger han "-till och med Celko fick köpa mina skor" och yepp det är sant han köpte ett par skor till Lillen.



Iaf.. vi vart tillsammans i nästan 1 år.
Så det var min första kärlek

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0