Dag 05 – Vad är kärlek?

Vad är kärlek?

För mig är kärlek det absolut finaste man kan ge och få i livet.
Det finns inga pengar eller guld i hela världen som kan mätas med den kärleken jag har för min son, min familj, mina vänner och min underbar pojkvän (yepp i got a boyfriend har haft det ett bra tag nu.. Im soooo in love ♥ =)). Tack för att ni gör min vardag så underbar.

Min familj; Tack för all den kärlek jag får ifrån er speciellt efter allt ni fått stå ut med mig hehe :p Jag älskar er såå fruktansvärt mycket ♥
Mamma: Min underbart fina mamma ♥ du har fått stå ut med massa men ändå alltid funnits kvar i mitt liv ♥ älskar dig såå mamma ♥♥
Pappa: Världens bästaste o finaste pappa som alltid sagt jag stöttar dig alltid Sandra oavsett vad du än väljer och det är det som är så skönt med pappa att han alltid finns där oavsett vilket ♥ Älskar dig pappa ♥♥
Alla mina fina syskon (Gabriella, Cecilia, Alex, Billy, Amanda och Max): Ni är de absolut Bästa syskonen man kan ha är såå glad att jag har er alla ♥♥ Älskar er sååå mycket ♥♥
Mormor & morfar: De ABSOLUT BÄSTA mormor o morfar man kan ha. Efter allt dem fått stå ut med så finns de ALLTID där ååh världens bästa ♥ Älskar er ♥♥
Farmor: Tyvär träffas vi inte så ofta men du finns ALLTID i mina tankar ♥ Älskar dig såå
MosterLotta och underbara Victor: Världens bästa moster yepp det har jag!! Den nästbästa dagen med moster Lotta är när jag fick reda på att hon Äntligen skulle bli MAMMA och den bästa med moster är då den dagen lilla Victor kom till världen. Denna kvinna borde verkligen bli årets mamma för om det är någon som verkligen lever för sitt barn så är det min moster! Du är en sådan fin männsika moster ♥ älskar dig och Victor såå mycket ♥♥
Det bästa i mitt liv MIN SON: Världens bästaste och finaste son. Finns ingen som honom finns ingen INGEN som kan mätas upp mot den kärleken jag har för min lilla prins. Det finns inga ord som kan beskriva vilken kärlek jag har för denna lilla varelse ♥ Att han är min och bara min ♥ ååh min fina lilla prins mamma älskar dig såååå ♥♥

Mina underbart fina vänner:
Therese: Min underbart fina barndomsvän är såå glad över att vi fick upp kontakten igen efter alla åren som gick. Det som är så bra mellan oss är att fast att vi inte hörs så ofta så vet vi båda att vi alltid finns där för varann om det är något det är det som kallas RITKIG vänskap ♥ verkligen en vän som ALLTID finns där i vått o torrt. Älskar dig vännen ♥
Jessica: En helt underbar vän som jag började prata med på en sida när jag var gravid med Liam men vi träffades först när barnen var ca 2 månader (hennes underbara Evelina är 2 veckor yngre än Liam). Vi har verkligen haft ups and downs men hittar alltid tillbacks till varann,, Älskar dig såå min underbara vänn ♥

Min underbara pojkvän S:
Jag är sååå fruktansvärt glad att jag har dig i mitt liv dessa x antal månaderna som gått är de bästa på lääänge. Jag är så glad att jag har dig sååå glad att du har ett sådant underbart hjärta. Du har allt,, du har utseendet du har hjärtat och du har hjärnan ♥ Tyvär inte många killar som har det idag men jag hade turen o hitta dig ♥♥ Älskar dig S ♥♥♥♥♥

Det är vad kärlek är för mig!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmmmm, kan detta vara Stefan, Håkans tvilling på jobbet!! HMMM!!???? Nyfiken!

2011-01-07 @ 21:44:21
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0