Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon

Som ni fått läsa om tidigare så har jag en del syskon hehe
Går uppifrån o ner..

*Gabriella: Min störta lillasyster mycket lik mig men vill gärna inte höra det men aa jo så är det ser mycket mig själv i henne som jag var... Älskar dig ♥

*Cecilia: En liten kämpe kom 3 månader tidigare än väntat så liten o söt. Börjar bli som jag o Bella haha ♥ Älskar dig gumman

*Alex:
Mina fina lillebror, du är såå duktig ♥ Fortfarande så liten men ändå så stor ush tiden springer iväg.. Älskar dig ♥

*Billy: Min lilla underbaring som älskar att sjunga o dansa alltid lika skojj o se dig på det humöret ♥ Älskar dig ♥

*Amanda: Min fina lilla prinsessa, älskar att rita o pyssla och har nu börjat skicka hem fina teckningar till mig och Liam ♥ Älskar dig ♥

*Max: Minstingen av oss alla, mycket bestämd liten kille men såå underbar ♥ Älskar dig ♥

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0