Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ett sista ögonblick

Hmm vad ska man skiva här? JO kan skriva för er som läser bloggen men inte har mig på fb så
JAG HAR FÅTT NYTT BO :) var och titta på 2 lägenheter (ett radhus) för hmm 2(?) veckor sedan
och tackade jag till radhuset och YEAH i got IT!!!!
Flytta in redan nu den 1 februari WIHOOO ska bli sååå skönt att flytta o starta om på nytt =) Kursen slutar ju nu om 1-2 mån också så då blir det äntligen JOBB!!!! LÄNGTAR sååååå mycket wooop wwwoooop =)=)


såhär ser det ut utanpå (fast jag bor lite längre in på området alltså inte i någon av dem på bilden)



ritning på huset wihoooo =)=) LÄNGTARRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: billy lille bror

hej sandra roligt men du vet när mankommer till din blogg så längst upe sitter det såna bilder hur får du ditt dom där??:) saknar dig mycket och liam hej liam men kan du bäretta det för jag har viljat göra så sen jag fick min blogg men hejdå:)<33

2011-02-15 @ 13:47:58
Postat av: Elin

Åh vilken mysig blogg du har!!

2011-04-06 @ 12:27:25
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com
Postat av: Robin

Vilken fin blogg! :) tror ni kommer trivas jättebraa i det där huset :)

2011-05-08 @ 16:19:16
URL: http://robinonhult.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0