Gravid =)

Hej allihopa!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag.
Har velat vänta lite eftersom jag fick den finaste nyheten den 23 mars-08.
Åååh jag är såå glad och förväntansfull.
Ja som sagt fick ju den finaste nyheten den 23 mars-08 att jag och Daniel ska bli föräldrar och vi är såå glad.
Jag själv har sedan jag var 15 år gammal velat bli mamma men är glad att jag väntat tills nu. Och Daniel som blir 30 år detta året tyckte också att det var dax för honom nu.
Vi hade pratat jätte mycket om det tills vi bestämde att jag skulle ta ut min p-stav, så den åkte ut i september. 
Efter den åkt ut så var vi så ivriga på att det skulle bli ett litet plus på stickan vilket aldrig skedde. Men i Nov-Dec var det lite struligt så jag tänkte inte så mycket på det och slutade skriva upp nör jag hade sista menstrationen osv.
Och nu då den 23 mars-08 så fick vi vårt efterlängtade plus på stickan och vi är ju såå förväntansfulla. Men nu är det ju så då att vi inte vet när jag hade min sista mens om det var i Januari eller Februari.
Men vi misstänker att jag hade den i Februari så då är jag nu i vecka 8 =)
Åååh längtar så tills det börjar synas på magen. Och tills mitt illamående går bort. =/ har börjat må skit dåligt (illamående) vill bara spy men eftersom jag gått in i den tiden nu där jag inte har någon stor mat lust så försöker jag hålla
allt inne. Jobbigt det med men men.. =) Är lycklig så lite illamående vad skadar det hehe =P
Så på måndag (7/4) ska vi skriva in oss på mvc och jag längtar =)  Så nu kommer jag skriva mycket om min graviditet =)
Nej nu ska jag titta lite på tv. 

Puss o Kram på er

Plusset på stickan 23/3-2008
image10


Magen v.7 (23/3-2008)
image11


Magen v.8 (2/4-2008)
image12


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fin den är. Börjar redan kunna se att det växer nåt där inne. Njut nu av denna tiden som du är gravid och bara låt tiden gå och magen växa. För det du har i magen är ett litet under och det finns inget som är så fint som en gravid kvinna ( för det är du ju faktiskt nu, kvinna ) och ta vara på varandra.

2008-04-15 @ 21:32:14

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0