11 Augusti-08

Idag/igår somnade man igen vid 6 imorse =/ ush känns inte bra att ha vänt på dygnet så.. man vaknar ju inte förräns vid 2 varje dag och då har halva dagen redan gått.. ajja vaknade idag igen vid 2 tiden låg och degade i sängen coh skickade lite mys-sms med älskling ush vad jag saknar dig älskling men imorgon kommer vi hem.

var precis inne i duschen skrubbade hela mig gud vad skönt det är efter man kommer ut man känner sig som en helt ny människa och vitare blir man ju tyvär också :( hehe.. Ajja får hoppas på att det blir lite sol så man kan få upp liiiite bränna innan bröllopet nästa månad.

Nu ska jag ner och handla lite mys till ikväll är ju sista dagen jag är här hos mamma, så tänkte ta en myskväll ikväll.
hoppas ni också haft en bra start på veckan =)..

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Yasemin

gumman om du är i malmö så hör av dig till mig måste ju bara få träffa diiiig juuu

2008-08-12 @ 00:01:05
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0