7 Augusti-08

Hej där!! =)

Nu sitter man nere i Malmö hos mamsen=) GUUUUD vad jag har saknat alla här=(
Skönt att vara nere ett tag, men man saknar älsklingen :(
Allting blev så hastigt bestämmt när jag åkte ner.. I måndagsnatt bestämde sig Danne's bror att han skulle köra ner till Trelleborg för att köpa en mc. Och eftersom det ändå ligger på vägen ner till Malmö så var det ju självklart att jag ville åka med ner så man fick sova i 4 timmar sen var det upp igen och börja packa och åka..
Fy vilken jäkla väder vi fick köra i.. tyckte synd om älsklingen och Tomas när dom skulle köra hem hehe
Men men som sagt det är jätte skönt att äntligen få träffa familjen igen men man saknar ju mannen =(
Annars har jag inte gjort så mycket här nere.. Kom som sagt i tisdags och då tog jag mamma o Amanda det bara lungt kollade på film och mös lite..
Onsdag åkte jag hem till mina älskade mormor och morfar och åt middag och satt och prata lite.. har lovat dom så många gånger att åka hem till dom nr jag kommit ner till malmö men det har aldrig blivit av men nu så =)
Imorgon (idag torsdag) ska jag åka hem till pappa och sova över där ska bli såå kul att träffa hela familjen båda mina "stora" små syskon är där nu också så det ska bli kul att få träffa dom.
På fredag vet jag inte än vad jag ska göra, får se vad dagen då bjuder på =)

Nej nu ska jag snutta på kudden, men ni får ha det så bra sålänge!!!

Puss och kram  <3

Magen v.24
 

Magen v.24 framifrån

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0