1 December-08 -BF+7 ÄNTLIGEN slemissen har börjar gå =D

Nej, inget igår iheller.. Men idag har slemissen börjat lossna så NU får man ju hoppas på att det inte är långt kvar.. haha börjat känna mig tjatatig nu men vafan det är inte kul alltså.. men går ju och längtar ihjäl sig.. Men men han kommer väl snart (i hope), har ju haft värkar och sammandragningar sedan halv 8 igår morse så maybe baby du kommer snart ?! =)

Idag har vi inte gjort så mycket.. satt uppe sent igår prg. av mina värkar och sammandragningar.. Satt med älsklingen och tittade på Andra Avenyn som vi missat 6 delar på.. haha guud vad ett program kan vara beroendeframkallande hehe* Men men somnade iaf. vid 4 inatt sen vaknade man några gången prg. av värkar men somnade om igen så gick vi upp vid 1 för att tvätta så nu äntligen är vi färdiga med tvätten och som vanligt bara en fucking maskin som fungerar :@ dom fixade den för 1-2 veckor sedan :@ grrrr blir så jäkla arg!!! och det jäkla torkrummet har varit "under service" i 2 månader nu alltså HALLÅÅÅ fucking Bovista (ursäkta mitt ordföråd men vafan blir så arg)
Men men nu får man hänga upp lite utav det som inte hann torka lite sedan ska man väl göra något att äta?!


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0