2 Dec-08 uppd. -Hemma igen

Heej kära ni!!
Nu är vi hemma igen, allt såg bra ut (tack och lov =D)
åkte ju in för jag tyckte han inte rörde på sig så mycket och vad tror ni jo när jag kommer in o lägger mig där på sängen och ska få kolla mitt ctg då börjar han full fart med sin gympa haha.. mitt lilla mirakel han är go han!!!

Men som sagt allt såg bra ut och blev öven undersökt och jag är öppen typ1-2 cm så det är skönt att veta, kanske det inte är så långt kvar då =) *Me hope!
De frågade om jag ville stanna kvar, men eftersom jag inte är såå värst glad för sjukhus och de håller på att bygga om på förlossningen så hade inte Danne kunnat stanna där med mig så jag ville åka hem. Lika bra jag får vila ut den sista tiden hemma i min egen säng. + Eftersom jag bara är öppen 2 cm så är det bara onödigt att jag tar upp en säng på sjukhuset som någon annan kanske behöver mer än mig.
Så nu är vi iaf. hemma och jag har käkat, tagit två alvedon och tagit ett varmt bad, trodde något utav det skulle dra ner lite på det men icke fort. lika ont =( men men skönt på ett sätt också..!

Men nu ska jag försöka sova lite.. (om det går har ju fruktansvärt ont men måste iaf. försöka och inte ligga här framför datorn)
´Men som jag sagt tidigare så ska jag försöka skriva här innan vii åker in ;-) Så ni som är undrandes om jag åkt in eller så är det bara att återkomma ;-) förhoppningsvis så åker vi in i dagarna

Nej, godnatt sverige sov så gott och dröm sött. Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: .sandra

Jippi, nu verkar det pågång på riktigt i alla fall. :) Inte långt kvar.

2008-12-02 @ 23:27:06
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Postat av: Lotta

Vad skönt att allt är ok...förutom att nu vill vi träffa honom!!!! Men han kommer när han är redo helt enkelt... Jättekram till er...Lotta o Victor

2008-12-03 @ 00:37:17
URL: http://happylotta.blogspot.com

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0