2 December-08 -BF+8 värkar, värkar och värkar men ingen bebis =(

ååh Äntligen så kom jag in på bloggen, har försökt gå in hela dan.
nope ingen bebis än men har riktigt jobbiga värkar nu, dock inga som kommer så tätt men de håller i 5-10 min och gör FRUKTANSVÄRT ont, funderar på om jag/vi ska åka in ikväll på en kontroll?! Tycker inte lilleman rör sig så mycket.. men visst det brukar ju vara så på slutet för det inte finns så mycket plats men jaa.. men blir ju ändå orolig, så får se hur det är senare ikväll.
Annars har vi inte gjort så mycket idag tänkte att jag skulle ner och handla saffran till nya lussekatter men aa så fort jag reser på mig så får jag ont antingen så r det värkar eller så ör det nerverna i benen =/

Har ni hittat på idag då?

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0