Foto på Liam från 16 dagar till tre veckor

Nej nu blev det sådär dåligt igen med uppdateringen hehe.. men har varit på "ärenden" varje dag nu sedan sist.. hehe.. Var på ikea och handlade lite smått o gott :P nej men en ny "tv-bänk/hylla" till sovrummet, julgranskulor på rean, champangeglas och en svinigt fin julgransmatta (ska ta foto på den och lägga upp) och sedan böev det lite annat smått o gott från ikea.. har även köpt nya skor till mig själv (äntigen) haha nu tänker ni säkert (ni som känner mig) men du har ju så mycket skor haha jaa det har jag men kan man få för mycket?! haha =P Nej inte enligt mig iaf.. Ojoj skor är livet.. En kvinnas bästa vän ;-) nej men har en satans mycket skor har ju inte plats med dem längre men men nu blev det iaf ett par fodrade reebokskor den klassiska modellen men fodrad.. åååh är såå förälskad i dem =) Sedan har vi handlat lite kläder till både mig Liam och Daniel och massa massa annat,, ååh vad jag älskar rean =D
Nej nu ska jag försöka springa ner och handla innan dem stänger.. men jag önskar er alla ett gott nytt år och snälla snälla snälla va nu försiktiga idag med raketerna och smällarna!!!!!!!!!!
Ta hand om er idag, många många MÅNGA bamsekramar önskar Sandra, Liam och Daniel.
Här har ni bilderna som jag skulle lägga upp.. kommer upp fler så fort jag fått utav mormor o morfar och min mamma och pappa =)


16 dagar gammal, 19 December
     

17 dagar gammal, 20 December
     

18 dagar gammal, 21 December
     

19 dagar gammal, 22 December
     

20 dagar gammal, 23 December


Tre veckor gammal, 24 December (Julafton)
     
     

+ foto med stolta morfar den 25e December
    

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker faktiskt det ska bli ganska skönt.men ändå lite tråkigt.men ahh!! va fan då..inte hela världen.mysigt att bara ta det lungt med.jag tackar för det och önskar er detsamma! KRAM

2008-12-31 @ 15:05:13
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: naliie

Tack detsamma :) hoppas ni får en trevlig kväll :D

2008-12-31 @ 15:53:27
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej på Er! Tittar in och önskar Er en riktigt fin nyårsafton och ett härligt 2009! :D

2008-12-31 @ 16:45:42
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Önskar er en trevlig nyår hjärtat .. alla lycka och framgång på år 2009 ,, ta hand om er

2008-12-31 @ 17:27:15
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: .sandra

Tack. :) Hoppas du får ett underbart 2009 med din fina lilla familj. :)

2009-01-01 @ 13:16:35
URL: http://ordavsandra.blogg.se.

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0