Sorry :$

Hej mina vänner.
Förlåt förlåt förlåt att jag inte varot så aktiv på bloggen den senaste tiden hoppas verkligen ni förstår att man är så insatt i lilla Liam nu och det är ju fortfarande en stor omställning för både mig och Daniel men guud vad man njuter av varje dag/minut/sekund =D
Vår lillkille blir bara sötare och sötare för varje dag =) ååh *hehe
nej men jaa,, det har ju varit jul =) Vi åkte ner till malmö jag Daniel, Liam och farbror Tomas (Daniel's bror). såå mycisgt det var att träffa familjen och släkten.
De två första dagarna vi åkte ner så sov vi hos min mormor o morfar och guud vad härligt det var =)
När jag va mindre så spenderade jag mycket mycket tid hemma hos dem och ju 'ldre man blivit så tyclte man ju inte det var så kul men guud vad mysigt det va att vara där de två dagarna. Och den sista dagen åkte vi hem till min pappa som för första gången fick träffa Liam =) och det var så mysigt att se hur han njöt (pappa då) thihi* lilla moffa =D
Ush saknar alla sååå mycket =( Saknar mamma jätte mycket också jul blev ju lite .. hmm jaa,, konstig men men.. jag åker ju snart ner igen så får ta igen julafton då =P
nej nu ska jag gå och sova.. klockan är ju snart 2 på natten.. måste sova.. men bilder kommer upp imorgon (förhoppningsvis) beror på om jag hinner.. Har lite att göra imorgon men om inte så passar jag på att säga redan nu..

.... GOTT NYTT ÅR PÅ TILL ER ALLA, jag önskar er en bra start på år 2009 och va rädda om er och se upp för alla smällare och raketer..

kram på er alla och god fortsättning

P.S ÄLSKLING TACK FÖR ATT DU GETT MIG EN SÅDAN UNDERBART FIN SON <3 ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var kul att läsa lite om hur ni haft det :)



Min jul har varit riktigt fin! En härlig tid med julen tycker jag...nu längtar jag efter sommar, eller ja efter nyår då :D



Kram på er!

2008-12-30 @ 00:52:46
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Jenilita

hej gumman! åh va söt lille liam är va fin han var på julafton en liten nisse:)

tack gumman! GOtt nytt år till hela familjen! hoppas ni får det bästa året genom tiderna!

puss o kram



skicka din adress till mej så ja kan skicka nått till liam! puss o kram

2008-12-31 @ 15:15:21
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0