22 Juli-08

Halloj everybody =)

Helgen har varit helt okej, i fredes tog vi det bara lungt och i lördags åkte vi hem till Danne's mamma och sov över där tills på söndan.
I söndes hade jag och älsklingen 1 års förlovning =) Åååh älskar dig såååå mycket älskling <3
Vi gjorde inget speciellt i söndags eftersom älsklingen fyller 30 år idag så har vi sagt att vi skulle ta allt nu när vi får pengar och fira allt samtidigt. Så idag blir det resturang med älsklingen och hans familj, sen på torsdag eller fredag så ska vi gå ut och käka middag någon stands och kanske hitta på något mer.. får se vad vi hittar på?!?

Går in i vecka 23 idag =) Herregud vad tiden börjar gå snabbt nu, känns som jag var i vecka 19 igår =/ hehe

Magen v.22


Magen v.22 framifrån


Våra ringar 2007-07-20 en mycket speciell dag <3

Ska även skriva Grattis till mina två absolut stora förebilder på deras 40-års bröllopsdag. Min mormor och morfar <3 finns ingen som er nu är dom underbaraste människorna som finns. Älskar och saknar er såå mycket =(


Kommentarer
Postat av: Alisa

Hehe :)

Nää men jösses, vilken dunder mage, aah vad sött:) Önskar er all lycka verkligen!:)

Tack tack din med hehe

2008-07-22 @ 22:53:52
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: melinda

gud vilken söt mage du har :D har allting gått bra för dig hittils? :D

2008-07-24 @ 21:32:45
URL: http://melindalin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0