25 Juni-08

Helloj!

Då var det igen ett tag sen jag skrev sist.. ush fy skäms på mig.. hehe

Men har haft lite att göra nu på sista tiden.. Har varit på lite arbetsintervjuer som gårr sisådär.. Inget man har nappat på. Börjar bli riiiktigt uttråkad på att bara gå hemma men nu när man är gravid så är det inte såå lätt att skaffa något jobb när det bara är 5 månader kvar. =/

men men hoppas på att hitta något snart..

Har även varit på ultraljud nummer 2 (den 24/6) åååh guuuud vad härligt det var att få se det lilla miraklet igen =) Lilla sötisen vinkade åt oss och kliade sig på kinden och bara låg där och mös inne i det trygga boet =) Sååå underbart att se..

Nu har även h*n även kommit på att mamma tycker det är Jätte kul när den ligger och sprakar där inne så nu sparkar h*n hela dagarna långa nästan hehe... Så underbart =) Men kan ju säga att jag inte längtar tills h*n hittar revbenen haha.

Annars så har jag och gubben inte gjort såå värst mycket.. Var nere i malmö i en vecka och vad häärligt det var att få träffa familjen igen saknar dom sååå fruktansvärt mycket =(

Och syrran guuud min "stora"-lillasyster tog ju studenten den 12e Juni fyyyfan vad grym hon är alltså!!!! Är sååååå stolt över henne =)

Nej nu ska jag hoppas in i duschen sen ska man börja med maten sen är det ju fotboll..

HEJA TYSKLAND HEJA HEJA HEJA =D

Hoppas ni alla haft det bra också! Jag lägger upp lite bilder senare.. ;-)

ciao så länge


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0