26 Juni-08

Yes yes yes då vann tyskland igår =) Wihooo trodde f*n att det var kört när turkarna gjorde 2-2 målet men ack nej tyskarna kämpade vidare och satte den i sista sekunden =) WIHOOO!!!

Idag vakna man vid 10-tiden gick upp och käkade sedan satte jag mig framför tvn och tittade på Våra Bästa År  har ju missat lite mer än 1 månad nu så har laddat ner avsnitten från www.days.se och bränt över dom på rw-skivan =D Älskar det men aa ibalnd är det lite drygt händer ju inget på 15 år men men är man fast så är man haha..!
Ska snart åka och möta upp älsklingen i stan, ska åka och stor handla och även åka och titta på ett bar rottingstolar som jag har fastnat TOTALT för =) Hoppas dom är lika fina in real.

Och snart kommer min älskade moster och hennes son upp till oss och stannar 1 vecka =) Wihoo vad kul det ska bli. Dom har bara varit här uppe 1 gång men aldrig själv. Så det ska bli kul att få umgås lite med mostern min. Längtar längtar längtar.. Sen när dom åker hem så kommer mamma 2 dagar senare med min älskade lillasyster och guuud vad man längtar till det med. =)

Nej nu ska jag väl sätta igång så att jag inte kommer för sent hehe.. (jag och tider haha(A))
ha en bra dag!! ciao

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0