5 Juni-08

Grr.... Inatt har jag vaknat 15 ggr för att det brunnit här någon stanns i närheten så det har stinkt rök i hela vår lägenhet. Blir så irriterad haha.. nu när man är i detta tillståndet också så har man extra känslig näsa. Inte alls kul.
Gick upp vid 12 tiden och har inte gjort ett skit idag hehe... ska kanske åka och grilla med Danne's kompisar senare (hoppas jag) vill inte sitta hemma och är sååå sugen på en riktigt stor fet flintastek hahaha... men men vi får väl se hur det blir..

Jag och älsklingen är ju förlovade sedan snart ett år tillbax (20/7-07), och Danne har inte haft någon ring på hela tiden så hittade vi en nu förra veckan som vi beställde men som vi inte visste att en ring till mig endast skulle kosta 200 kr mer så igår när vi var och skulle hämta hans ring så gjorde vi en ny beställning så jag kommer att ha 2 st ringar =)

Var även hos BM igår och fick tillbax mina provresultat *äntligen, allt var negativt SKÖÖÖÖNT!! =)

Gick in i vecka 17 i måndags så tog en bild idag på magen
image20

Ser fortfarande lika dan ut, men där inne känns det annorlunda =)  Så härligt
Åååååh längtar till November tills vi får vårt mirakel i våra armar längtar längtar längtar..!!!

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och äta jordgubbar mums mums.. Har totalt blivit fast för jordgubbar nu äter det varje dag haha.. Men det är ju så himla gott

Ha en bra dag till er alla där ute kram kram


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0