8 Juni-08

Heeey =)

Sitter och tittar på fotbollen med älsklingen Tyskland mot Polen hahaha.. Så jäkla kul jag är ju halv tysk så jag hejjar ju så klart på Tykarna och älsklingen är Polsk så han hejjar såklart på Polen. Hahaha.. och just nu är det 1-0 till Tyskarna så han är lite butter haha =) =) Så jäkla kul!!!!!! =D Vi får se hur matchen slutar.

Annars idag har vi tvättat.. Åker ju till Malmö imorgon, syrran är så jäkla grym så hon tar studenten på torsdag =D
Jag har även hunnit med att åka till Bäckebol och handlat en luftmadrass (sån man sover på), som vi ska ta med ner till mamma så vi slipper ligga och trängas i en 90 säng.

Nä, nu börjar fotbollen igen.. Ha det bra!!!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sex4life

Missa inte våran tävling! Priset är två självlysande sextärningar. Lycka till :)

2008-06-09 @ 13:39:22
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0