30 Juni-08

aa då förlorade tyskland igår =( *snyft snyft'
haha satt på fullaste allvar och grät haha mobbad* men men det är ju graviditeten haha extra känslig nu.
Nu är det bara 14 timmar kvar tills min moster och hennes son är här =) Guuud vad kul det ska bli.
Kom på att jag inte lagt in bilderna som jag sa att jag skulle göra så här kommer dom.. =)

Här är magen i vecka 17 (blev ju tillbackadragen en vecka på ultraljudet.)


Magen vecka.18


Magen vecka.19


Magen framifrån vecka 19 (ser ni vad hårig jag har blivit =/ *gråter haha*)


Min älskade syster på sin stora dag =)


det var väl alla bilder.. Lägger in bilderna från ultraljudet senare. Måste först lägga in dom på datorn
Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen väntar sängen.. ha det bra där ute!!
ciao ciao

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0