6 Juni-08

hello everyone =)

Ser att jag börjat få lite läsare, kul =)

Idag har jag varit och solat igen på K-sjön med Emma och hennes gubbe. Mysigt men blev inte så länge eftersom dom skulle på studentfest och vi var rätt så sena ute på att åka iväg. Men men solningen fortsatte hemma på balkongen haha.

Är så jäkla glad =) Såg för första gången idag vårt lilla knyte sparka =) Såg sååååå härligt ut.. Synd att Danne missade det =( men men det kommer fler gånger.
Har även gått upp 2 kilo på mindre än 2 dagar hahaha...!!! Undrar hur stor jag kommer bli?!
MEN jag är bara glad att jag går upp, ni som känner mig vet att jag har JÄTTE svårt för att gå upp i vikt.. så det är alltid lika kul när man ställer sig på vågen och ser att man gått upp..=)
Och mina bröst herregud, dom har växt 1½ storlek har inga bh's som passar miin längre. Köpte en ny nu nr vi var i polen och den är snart förliten den med =/
Och kläder ska vi ju inte prata om... Har inga byxor som passar mig längre, och dom som väl passar mig får jag dra ner så långt ner jag bara kan för att kunna knäppa dom, och det ser ju inte så snyggt ut i heller för då ser det ut som jag har en liten minipenis hahaha.. Men men det är väl bra att det är sommar så man inte behöver gå med så mycket byxor.

Nej nu ska jag gå och göra en skål med jordgubbar med sprutgrädde, eller så blir det kanske en hel liter HAHAHA

ta hand om er där ute och bara för det är fredag idag så gör inte stan fööör osäker ;-)
Ciao!  Kram kram


Kommentarer
Postat av: Christofer och Cassandra

Tack tack:) vi hade det jätte bra :D

haft en bra dag?

2008-06-06 @ 23:49:54
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jätte kul att höra :D

2008-06-06 @ 23:54:01
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: laacy

Gud vilken fin mage du har!

förstår precis de där med bh, jag orkar inte ens ha på mig en för tuttarna välter ut hela tiden =p

Aa, hisingen tycker jag är jättebra, de är nära till allt typ. vi har själva en lägenhet på g i brunnsbo, hoppas vi får den. hur söker ni lägenhget då? På boplats eller andrahand ?

2008-06-10 @ 13:33:09
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Cassandra

jooo precis:P

desamma:D kram

2008-06-11 @ 22:51:47
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0