Borta bra men hemma bäst ;-)

Hej allihopa!
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag nu.. men har inte alls haft någon lust till att skriva. Har mått sisådär och skit trött hela tiden.. =/  Och sedan har jag även haft en utav mina småsystrat här i 1 månad =) Hon fick ett praojobb här i Göteborg så hon kom upp och bodde här under den tiden. Och det var kul att få träffa henne lite själv =)
Och som jag skrev senast så åkte vi ( jag danne och hans familj) till polen för att hälsa på hans släktingar. Det var kul men dom sista dagarna kände man att man bara ville hem.. Och guud vad skönt det är att sova i sin egen säng igen =) Hahaha... 
Har tyvär inte några foto på magen under veckorna 11-14 =( men vecka 15 har vi här =)
image16
Har inte ändrats så mycket heller mer än att det han blivit lite mer "hårdare"
Sedan har vi även varit på vårt första Ultraljud =) Guuuuuuud vad underbart det var att se vår lilla krabat ligga där inne och sparka och ha sig ååh vad jag/vi längtar till nästa ultraljud.. Skulle villja ha en sådan maskin hemma och bara ligga och titta på det lilla livet där inne. Helt underbart. Och Danne haha när han satt och titta på skärmen haha han såg så lycklig och helt paralyserad ut haha han fattade det lite mer nu efter att få sett vårt lilla hjärta där inne. Men bm sa till oss att hon tror att vi bara är i vecka 14 men hon sa även att det kommer ändras nästa gång vi ska på ultraljud. Så vi fick en ny tid den 24:e Juni och gissa vem som döööör av längtan =D haha
Nej nu ska vi ner och tvätta =/ boooorrriiinng men men det måste ju oxå bli gjort..
Men jag lovar att skriva lite oftare =)
Puss och kram på er

Bilderna från Ultraljudet 26/5-2008
image17

image18

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!

Ha en riktigt toppen dag! =)

2008-05-29 @ 11:54:00
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

hihi, ett litet barn :)

2008-05-29 @ 11:59:30
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Katta

Tack så
mycket! :D

2008-05-29 @ 16:24:29
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: yasemin

awww såå underbar känsla det är att ha en bebiis i magen .. allt kommer gå fint ... o så stor mage du har det hade jag aldrig kunnat se dig med hahah puss på dig hjärtat hör av dig .. saknar dig fyy fan

2008-05-30 @ 00:27:22
URL: http://saganomyasemin.blogg.se
Postat av: Cassandra och Christofer

Grattis till graviditeten :)ha en fortsatt trevlig helg

2008-05-30 @ 23:11:04
URL: http://weareyoungparents.blogg.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0