11 November-08 (13 dagar kvar =))

Jaaa idag blir vårt lilla mirakel 39 veckor =) Nu är det verkligen INTE långt kvar thihi.. vad skojjigt går bara och längtar och längtar... Man har ju även börjar svullna nu också ser jag på mina fötter hehe.. känns som två korvar till fötter hehe..
Som sagt så firade jag och Daniel 2 år igår =) vi gjorde inte så mycket mer ön åt gott gott och mös lite till en film,, jag känner mig så fruktansvärt seg så orkar inte göra något =/ Men efter Liam har kommit så ska jag/vi försöka göra allt som jag inte orkat göra nu hehe.. =P
Ush vad tråkig jag känner mig nu genom att skriva att jag ska avsluta här nu för jag ska gå och sova hehe.. MEN som jag sagt tidigare så tror jag det är min kropp som säger till mig att jag ska förbereda mig och vila mycket nu innan förlossningen??! Känns som det iaf. Men men whatevver bryr mig inte om jag är tråkig för jag måste ju faktiskt vila mycket nu,, Så godnatt och hoppas ni inte tycker att jag är Allt för trist?!  Godnatt.
Kram på er alla !!

Magen i vecka 38 =)


Såhär strålar det om en nu =) =P


Och här har vi en helbild 15 kg+ =) men ändå så vacker =D
Älskar min gravida kropp =D


Kommentarer
Postat av: yasemin

snart kommer liam .. du kkommer att bli en underbar mamma det vet jag ,.,önskar er båda lycka

2008-11-13 @ 00:28:27
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Erla

Va härligt :)

Hoppas att allt går bra, och lycka till!

2008-11-13 @ 15:06:33
URL: http://erlalorentzon.blogg.se/
Postat av: .sandra

Åh vad fint, och mysigt. :) Jag blir avundsjuk när jag ser bebismagar.:D

2008-11-14 @ 10:23:16
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis, snart är det dags! Tänkte fråga vem som gjort din jättefina blogg!? Skulle själv behöva hjälp av någon duktig med ny blogg design. Mvh /Caroline

2008-11-15 @ 19:12:11
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0