18 November-08 (6 dagar kvar =))

Hej där ute!!
Nej det blev ingen bebis igår =(  Låg med värkarna från kl 8 på morgonen fram till ungefär 16-17 tiden ush det var verkligen INTE kul.. Kan säga som så det jag har klagat på att jag haft ont i ryggen och mått illa och allt vad det varit är inget att jämnföra med hur jag måde/mår igår/idag.. Snacka om att det tar på krafterna och bara tanken nu på att det kommer göra mer ont när det är på "riktigt" oj oj oj.. Vill inte ens tänka på det.. Men OJOJ LÄNGTAR gör jag fortfarande =)
Hoppas att vår lilleman kommer snart... Man börjar ju som sagt bli lite uttråkad nu ju.. och nu har Liseberg öppnat jul-säsongen också så dit har jag tänkt att jag ska gå med mina två prinsar sen =D

Idag annars har det väl inte hänt så mycket,, somnade i normal tid igår igen vid 12 men vaknade vid 5 inatt igen och kunde såklart inte somna om =/ fattar inte varför min kropp ställer in sig på att bara sova i 5 timmar när jag väl går o lägger mig "tidigt", de sägs ju att man vaknar när kroppen känner att det är utvilad men Nej jag är inte utvilad, och det sjuka var väl också att när jag försökte somna om så började jag få värkar, precis som igår fast de avtog efter 30 min.
Men men som sagt har inte gjort så mycket kom precis hem från affären och apoteket, funderar på om jag ska gå och lägga mig och snutta under täcket i soffan och titta på några avsnitt av Våra Bästa År?!?!
Aaa så får det bli.. orkar inte sitta här iallfall.. hehe.. ush vad datorn har blivit ointressant det ända jag gör nuförtiden är läser andras bloggar, läser tidningen eller skriver i de olika forumen inne på familjeliv hahaha eller min egen blogg då.. hahahaha sååå tråkigt liiiv!!!!! Ajja men snart får man lite mer och göra =D Happy!!!

Nej nu får ni ha det så bra där ute! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Ja jag flyttade hit för snart 6 månader sedan =) kommer från Borlänge från början.

När flyttade du hit?



Gud vilken stor mage du har =D är du inte nervös? Kramis

2008-11-18 @ 14:58:22
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: naliie

Hoppas han kommer till helgen då? :) de vore ju kul. Då måste du berätta allting :)

Nja ganska, är sjuk så då blir de rätt tråkigt att sitta hemma, Har du haft en trevlig dag då?



Puss&Kram :D

2008-11-18 @ 17:05:48
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: jane

tror bebisen kommer om typ 2 dagar ;)

2008-11-18 @ 17:40:54
URL: http://gumpen.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0