4 November-08 (20 dagar kvar =))

Hej mina vänner!!

Nu var det ett tag sedan sist igen.. haha gud vad tråkig jag är lovar hela tiden att jag ska börja blogga lite bättre men så blir dte ändå inte så.. ush fy nää nu ska jag aldrig mer säga att jag ska börja blogga mer.. jag bloggar när jag har tid/lust.
Nu börjar det ju närma sig här går in i vecka 38 idag (20 dagar idag) och tro mig det känns mer och mer hela tiden nu för varje dag som går.. Nu vaknar man på nätterna igen, men inte på grund av Liam så mycket utan mer av att man drömmer att man ska föda hela tiden =/ hmm konstigt...??!! Kanske beror på att det snart är dax??! Who knows?
Men jaa nu får lillprinsen sååå gärna komma nu räknas han inte som förtidigt född om han skulle födas så med andra ord finns inte så stor risk för något nu så nu får du gärna komma lilla älskling =) *thihi

Nää.. hmm jo var hos BM idag =) vikten låg på 62kg och magmåttet ligger på 33 cm. Mitt järnvärde hade gått ner till 115 så måste börja käka mina vitamax lite bättre.. ajja bättre de än järntabletter =)
Efter BM så har vi tvättat alla lillemans kläder, herregud en hel blå-ikeapåse Bara med hans kläder hehe.. Stackars barn han kommer inte få det lätt hehe.. (han blir väl som sin mamma =P)

Har precis gjort klart gipsmagen (ÄNTLIGEN fick jag/vi tummarna loss till att göra den) blev inte riktigt nöjd med den men men det var ju inte lätt precis..  Ska försöka slipa och fixa till den lite sen men just nu så mår jag så där illa/dåligt igen så får göra det en annan dag.. Nej nu kommer det lite bilder, nu ska jag titta klart på Desperat Housewifes sen ska jag burra ner mig i en nybäddad säng =)

Hoppas ni haft en bra dag.. Skriver snart igen.. puss o kram på er

Magen v.37

Magen vecka 37 framifrån


Gipsmagen
(som sagt blev inte så bra och ska slipa och fixa till den lite)


Barnvagnen


Babyskyddet


Goooosiga åkpåsen


Har ju även fixat till Liam's säng här har vi resultatet =D
(klicka för större bild)
         
Vad tycks??? Blev det inte mysigt?? =)

Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

jättefint!! Oj vilken stor msge, mysigt!

2008-11-05 @ 17:30:47
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh så mysigt ni gjort det! Grattis till att ni ska få en liten Liam :) Riktigt fint namn, det skulle min flicka hetat om det blivit en pojke, hihi.

2008-11-05 @ 22:21:18
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Malin

Taack :) Hon är helt underbar, hihi! Tiden går så himla fort bara så jag kommer knappt ihåg när hon var sådär jätteliten. Vilken klyscha :D Jag blir nästan lite avundsjuk när jag vet vilken mysig tid ni har framför er fast jag precis varit där! Hoppas allt går bra med förlossningen också, inte långt kvar nu!

2008-11-06 @ 21:45:38
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja verkligen, haha! Men jag hoppas att det tar ett liiiitet tag innan barnen blir så stora. Usch, måste hinna förbereda mig ordentligt inför tonåren :P

Det gick jättebra med flytten, snabbt och smidigt! På tre timmar var allt ute ur huset och inne i det nya :)

2008-11-09 @ 10:09:41
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj så fint ni gjort till er lilla bebis :)



Fränt att göra en avgjutning av magen! :D



god natt på dig!

2008-11-19 @ 22:39:06
URL: http://http://lenakald.blogg.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0