22 November-08 (2 dagar kvar =))

Godmorgon!!
=( Känns inte alls som vår lilleman kommer komma idag iheller.. så det blir nog ingen skorpion, och han kommer nog inte förtidigt iheller.. han kommer säkert komma 2 veckor försent med igångsätting bara för det =( haha nej vad "töntig" jag låter hehe men vafan jag vill ju sååå gärna ha en skorpion och vill såååå gärna att han ska komma NU NU NU!!
Men ja som sagt Den som väntar på något gott.....*
Hmm.. här är man svintrött som vanligt hehe.. (A) nej men sov ju nästintill hela dagen igår så vaknade jag igår klockan 20 lagom till Idol eller ja jag hade kunnat sva längre men Danne kom in och sa att min idol skulle sjunga så om jag ville se/höra så fick jag stiga upp.. (min idol i Idol är ju såklart KEVIN!!!!!!)
Åh fyfan vad jag älskar honom!!!!!! Han är verkligen en idol i mina ögon vilken röst och så han är mot sin flickvän allt de frågar så svarar han alltid min flickvän.... min flickvän naaw han verkar vara en mycket bra kille faktiskt. Efter idol gick vi ner och handlade Cola den var ju såklart slut och mjölken med =/ herregud dricker skitamycket mjölk nu och jag som annars HATAR mjölk. Sedan när vi kom hem så var det utröstningen på idol och jag säger bara FEL FEL FEL person som åkte.. Trodde faktiskt att Kevin och Anna skulle stå i finalen, men så åker hon ut igår :| fattar NOLL hur fan röstar folket egentligen??? han jävla Johan ursäkta men jag verkligen HATAR när han "sjunger" eller jaa sjunger o sjunger han ylar ju, han har ju inte ens kommit in i målbrottet och är med i idol??? ALLTSÅ HALLLÅÅ fattar verkligen inte vad juryn tänker/tänkte på när de tog med honom som sagt han har ju inte kommit in i målbrottet än och han har ju verkligen INGEN bra röst, o sedan efter målbrottet så är det inte ens säkert han har någon röst kvar för rösten ändras ju.. nej fyfan för juryn o folket som röstade idag. Fel av juryn att ta med en liten barnrumpa som precis lärt sig torka sig själv och fel av folket att rösta ut Anna. Men det är ju såklart han barnrumpans småfans som röstat, det var ju barnbidrag för 2 dagar sen så småflickorna har ju precis kunnat ladda sina mobilkort.
Nej ush...
haha nu blir det ett sånt där konstigt inlägg igen men whatever?! Orka!! Ni får ju läsa precis vad jag tänker.

nej nu ska jag sluta här och titta lite på tv sedan ska vi åka till svärmor en sväng... Och ni håller väl tummarna och ber för mig/oss att vi får träffa vår lillkille idag??!!

Ta hand om er där ute!!! Puss o kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Julia

Spännande, lycka till!

2008-11-22 @ 15:34:27
URL: http://mammakiznic.blogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Men gud vad spännande att bara ha 2 dagar kvar till BF! Själv får jag vänta hela 47 dagar till. :) Lycka till med allt! :D

2008-11-22 @ 18:19:59
URL: http://l2008.blogg.se/
Postat av: jenilita

Nå va händer hjärtat?? e miraklet på väg nu????? det e ju LÖRDAG!!! puss

2008-11-22 @ 19:16:05
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0