30 November-08 -1a advent idag, BF+6 värkar men ingen bebis.. ÄN!!

Hej hej mina vänner!!
har inte bloggat nu på hela helgen, men har ju haft finfrämmat här =) kul kul..
Mormor & morfar kom upp i fredes med min lillasyster Amanda och det var såååå kul att få träffa dem alla tre och få lite annat att tänka på. Mycket mysigt de kom i fredes så satt vi o fikade och snackade lite sedan åkte de för att det skulle checka in på hotellet de skulle övernatta på men de lämnade Amanda kvar här och det var såååå mysigt att få ha henne här själv och bara mysa och äta å henne hahaha.. nej men uuu älskar min lillasyster såå mycket (älskar såklart alla mina syskon men jag har bott med Amanda hela tiden så det är lite anorlunda med henne) iaf. efter mormor o morfar åkt så satte vi oss framför tvn o kolla lite på bollibompa sedan åkte vi till mc donalds och käkade sedan till allum och gick där en stund, sedan hem och mysa framför tvn med en film myspys men aa såg typ 5 min av filmen sen somnade både jag och Amanda haha..

Sedan igår (lördag) så kom mormor o morfar vid 1 tiden så fikade vi och jaa satt o prata lite mer o så.. sedn åkte de hem vid 3-4 tiden =( Ush hatar verkligen när ngn åker ifrån mig *blää stor grät som vanligt och eftersom jag redan gråtit innan dess så blev det ännu mer hahaha.. ajja.. hormonderna*
Cissi min kompis som också är gravid fast hon är beräknad till den 5e Janurai-09 hon skickade sms igår och då ligger den lilla jävlen innen på¨förlossningen och ska föda haha.. =) 5-6 veckor för tidigt, men det var bra att hon fick honom nu pgr av hennes lever, havandeskapsförgiftning och aa lite till så det var bra att hon fick ut honom nu och både Cissi och lille Jesper mår bra =) Skönt!!!
Var egentligen meningen att jag skulle åka dit idag och hälsa på men eftersom jag legat med värkar sedan halv 8 imorse så ligger jag fort. i sängen.. Och fyyy vad jag blir sur på det.. har ju som sagt legat med värkar sedan imorse och de har varit rätt så regelbundna från och till men nu verkar de ha avtagit IGEN :@ jag blir knäpp!!!!! De kan ju inte sluta nu!!!
Vill vill vill vill VILL ju att han ska komma ut nu!!
Nej, nu avrundar jag här. Men hoppas ni där ute haft en bra helg?!

take care!!! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh, spännande nu ju! Hoppas han kommer snart! :)

2008-12-01 @ 11:32:49
Postat av: jane

hålla bebis. vräkningen har infunnit sig!

2008-12-01 @ 12:41:41
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Erika

å va spännande, d låter faktiskt som din lilla bebis kommer komma snart! själva "latensfasen" kan va jättelång för vissa, d helt enkelt kroppens sätt att förbereda sej på o föda barn snart... :-)



kram

2008-12-01 @ 14:30:39
URL: http://maaama.blogg.se/
Postat av: .sandra

Det låter som ni haft super mysigt. :)

Hur gammal är din syster?

2008-12-01 @ 15:44:16
URL: http://ordavsandra.blogg.se.

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0