21 November-08 (3 dagar kvar =))

Hello mina små hjärtan!

Sovit gott??  Här är allt bara bra förutom att man är trött *Ja jag vet skriver alltid det men ja, det tar Verkligen på ens krafter nu =(
Men men.. Var hos bm iförrgår (19 november) mätte magen och lyssnade på hjärtat.. allt såg bra ut hjärtljuden låg på 134 slag/min ngt mindre än vad det brukar men det var fullt normalt sa bm.. och har läst runt lite på nätet och det är ju bra att det inte slår snabbare (vilket jag trodde det skulle göra nu efter mina onda värkar jag hade), för om det slår snabbare än normalt så kan det vara ett tecken på infektion eller att barnet är stressat så vår lilla lilleman mår bra och det känns bra =) Magmåttet blev bm lite fundersam över och började fråga om jag äter ordentligt nu osv?! visst jag äter kanske inte lika mycket nu som jag gjorde när jag var där sist (för ca 2 veckor sedan) men jag har ändå gått upp nästan 3 kilo på 2 veckor så något måste jag ju äta annars hade jag ju inte gått upp?! Men men bm kände på huvidet och hon kände att det låg rätt så långt ner  och att det kändes som det var fixerat dvs att han "sitter fast" haha eller aa att det är nära nu så bm trodde att eftersom han låg så långt nere med huvudet så tror hon att det händer vilken dag som helst.. och som jag sagt till de flesta nu som sagt likadant jag Hoppas verkligen det..!!!! är såå trött nu och har såå ont i ryggen,lungorna,känner mig sjuk till och från, illamående men ändå inte sååå mkt illamående men jobbigt illamående iaf. osv osv listan kan göras lång.. hehe iaf. sf-måttet hade bara gått up 1 cm så det låg bara på 34 cm..
MEN fortfarande fast att jag mår såhär och är trött och allt vad det heter så är jag ändå så jäkla lycklig, känner mig så jäkla lyckligt lottad att jag kan bli gravid, känner verkligen för de som inte kan få barn på egen hand eller ens bli gravida över huvudtaget.. ush =( hoppas det kan komma något bot eller något mot det så att ALLA kvinnor som vill kan få uppleva denna underbara känslan!
Det var som jag och Daniel pratade om häromdagen när vi skulle gå ner och handla, jag fick sammandragningar och lite värkar så fick stanna till lite då o då.. iaf.. så sa jag att ni män har det såå jäkla bra tänk vad har de som är jobbigt>?? Jo kanske när de blir kåta vid "fel" tillfälle och inte kan dölja det såbra.. det är väl det ända.. men de ska vara lyckliga tänk som de klagar när de är sjuka?? haha jag undrar hur de hade klarat sig en månad som kvinna?? vi kan få ont i brösten när det är kallt, vi har mens 1 gång i månaden vissa har smärtfri vecka medans andra är sängliggandes, vi ska trycka upp tampongen för att det är "äkligt" med bindor (menar inte att det är fel på bindor men själv föredrar jag tampong då jag känner mig frächare med det) och sedan då att vi föder barn och hela den smärtan man går med och all tyngd osv i 9 månader.. Men så tog jag tillbax det sistnämnda att vänta/föda barn det är nog det ända jag Verkligen skulle vilja att en kille skulle få känna på för detta är ju en helt UNDERBART!!! De 9 bästa månaderna i mitt liv har varit dessa, fast att jag klagat på att jag har ont där där o där och att det är tungt och jobbigt kan inte sova osv osv.. så är detta det mest uunderbaraste jag gjort i mitt liv.. herregud, fan vad lycklig jag är =D Längtar såååååååååååååå tills vårt mirakel kommer ut till oss <3 Vår Lilla Liam <3 ååh mitt lilla hjärta,, hehe oj oj nu lir man sådär känslig igen med tårar i ögonen haha.. Men ååh det är verkligen underbart =)
´haha, läste igenom inlägget hahahah.. så konstigt skrivet alltihop men orkar inte ändra på det hehe* men då kan detta inlägget bli ett sånt där "direkt ur mina tankarinlägg" haha så nu vet ni hur min hjärna fungerar och hur tjatig den är =P haha
Nej men nu får ni alla ha det så bra och ha en underbar helg och ta hand om er och era kära!
puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Lena

Du får också ha en underbar helg och vi hoppas nog alla att ni ska få ert barn nu snart :) Visst är det lycka att få bära ett barn även om det är fysiskt jobbigt ibland!

2008-11-21 @ 12:23:53
URL: http://lena.kald.blogg.se/
Postat av: jane

men för tusan! nu får du väl ta & föda kvinna!!!! ;)

2008-11-21 @ 23:16:50
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jenilita

hej gumman!!!!!

gud ja kan inte föreställa mej hur tungt d måste vara!!! japp tror det blir av på lördag!! känner det bara! o nu e klockan över 12!!! längtar efter bilder på lille prinsen! lycka till nu gumman allt kommer gå bra!!! bamsekram o klapp på magen!!

2008-11-22 @ 00:23:10
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita

hej gumman!!!!! ja har bara satt i 5 st slingor haha ja e så seg idag jag ska köra igång nu fastnade i datan heeh, Åh va ska man hitta på.. på film går alltid vattnet när någon blir arg.. kanske dax o bli sur.. haha ja vet inte asså du skulle haft ett löpband o gå på!! Men nu e det inte långt kvar!!! hang in there darling! kram

2008-11-22 @ 03:30:47
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: haniini

Lycka till, ! ^^

Fin blogg !

2008-11-24 @ 08:38:46
URL: http://haniinidevil.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0