10 November-08 (14 dagar kvar =))

Jaaa idag firar jag och Daniel 2 år tillsammans♥
Herregud vad tiden gått fort...

Älskar dig!
Tiden tillsammans med dig är den finaste och bästa
Jag tar ingenting för givet,vill alltid leva tillsammans med dig.
Låt tiden stanna här och nu vill alltid vara med dig.
Kärleken växte och blir mer och mer starkare nu när vi väntar vårat gemensamma kärleksbarn
Du betyder så mycket för mig
Är så glad att du finns hos mig
Älskar dig högre än himmlen älskling!
Du och vårt lilla mirakel är det bästa som hänt mig.

♥Love you forever!!! Glöm aldrig det♥

♥Kärlek♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Naw! Så söt dikt... GRATTIS till er båda idag. Hoppas ni får en fin dag! Kram

2008-11-10 @ 10:21:27
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Cassandra - josefinsmamma

hur är de med magen? :)

2008-11-10 @ 12:04:23
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra - josefinsmamma

heheh :)

vart var de ni bodde? Har ni köpt vagn? Vi ska nämligen sälja våran sittvagn, så de du behöver köpa är en insats om du är intresserad :)



de är bara bra med oss :)

hehe jo precis, vi kollade nyss på när hon låg på bb, så liten och söt :D



när är han beräknad? Namnförslag?

kram

2008-11-10 @ 23:48:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så lik du va Sarah Jessica Parker! :) /Jossan

2008-11-25 @ 05:40:43

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0