22 November-08 (1 dag kvar =))

Nää, det blev ingen bebis igår =( alltså så blev det ingen skorpion heller men men.. var inne och läste på bebishoroskopen igen och lilleman stämmer väl kanske inte riktigt in på skorpionens horoskop.. jo lite men n'r jag läste skytten så stämmer det mer in,, o det är bara nu i magen man vet ju aldrig vad han får för personlighet här utanför..??!
SÅhär står det iaf. om bebisskytten:
----------------------------------------

SKYTTEN (23 nov - 21 dec)


Dessa barn är som fyrverkerier - livliga och sprakande av energi. De finner genast pudelns kärna, men håller sig inte alltid vid ämnet tillräckligt länge för att skörda frukterna . De är gladlynta och optimistiska, men väntar sig kanske lite väl mycket av världen ibland. De är modiga, älskar att utforska på alla sätt som ges och är generösa mot sina vänner utan att ägna en tanke åt kostnaden. Det kan finnas en tendens att äta för mycket, men om detta balanseras med en förkärlek för sport behöver det inte vara ett problem.

Nyckelord: Optimistisk, förväntansfull, kamratlig, generös, givmild, rättivs, frisinnad, filosofisk, lekfull och energisk.

Föräldratips:
Stadigt föräldraskap kan lära den lilla skytten fokus och uthållighet.

--------------------------------------

Mycket utav det stämmer.. eller ja det mesta.. han är ju livlig och verkar ha mycket energi när han väl sätter igång haha.. men men vi får väl se hur han är/blir utanför magen.. jag känner ju honom redan på ett sätt men det kan ju bli ändrat när han väl kommer ut..??!
Ja som sagt när han väl kommer ut?? NÄR SKA DET BLI AV..? Okej har ju iof. 1 dag kvar, han är ju beräknad tills imorgon (24 November) men ååh vill ju att han ska komma NU NU NU!!!
Ajja han kommer när han kommer..
-
Igår var vi som sagt hemma hos svärmor en stund, haha Daniel's bror ska upp till sthlm idag så vi åkte dit för att önska honom lycka till.. (Tomas vi tänker på dej, och hoppas att allt går bra, synd att det blev just den 24e =/ )
iaf, haha jag va så fräck och frågade svärmor om hon ville bjuda på middag haha, för jag är såå satans sugen på kött hel tiden (jag är ju en ritkg köttälskare, finns det något godare än KÖTT???? förstår mig inte på sådana som bli veg. =/ ok de som är uppväxta till det, men sånna som blir det efter tex. 20 år =S herregud hade aldrig klarat mig utan kött!!!!
hahaha iaf. eftersom jag är så trött och knappt orkar göra något själv så tänkte jag då kanske svärmor vill bjuda på lite middag och jaaaaa jag fick mitt kött, potatis och brunsås och sallad som jag ville haha.. Hon är underbar min svärmor =) kan säga att jag är lyckligt lottad som har denna fantastiska ööh vad heter det? =S Iallafall jag menar daniels familj och släkt är verkligen lyckligt lottad som har en sådan bra "extra familj" så mycket de har hjälpt och hela tiden vill hjälpa och frågar ofta hur det är med mig osv osv.. de är verkligen underbara så mycket kärkek till dem <3
Vila i frid Janek (det var Daniel's mosters man) som tyvär gick bort för några dagar sedan, har inte skrivit om det tidigare för vi alla är fort. i chock =/ det är nog ingen som fattat det än?!
Han åkte in till sjukhuset för 2-3 veckor sedan för att han klagade över att han hade ont när han andades och då fick han göra massa prover och de gjorde även en helkroppsröntgen på honom där de inte kunde hitta något, men de gjorde ändå fler olika prover på honom och nu i tisdags (om jag inte mins fel) så dog han plötsligt,  det visade sig att han hade canser i hela kroppen och den hade spridit sig fort. =/ Och det kan man verkligen säga fort vi var i polen för en månad sedan vi träffade honom och han var lika glad och upåt som vanligt haha.. den mannen var Aldrig tyst haha och allt skulle gå så snabbt.. hehe* och sedan nu åkte han in till sjukhuset för 2 veckor sedan och sen dör han så snabbt =/ tycker det är väligt konstigt att de inte såg något på röntgen de röntgade ju hela kroppen även huvudet men "hittade" inget och om han nu hade canser i hela kroppen så borde de väl ha sett det rätt så snabbt?? Eller??
nej men ush, mina tankar går till alla i polen och speciellt till Bashia, Mariá, Matchek och Mariuch (har nog inte stavat namnet rätt men whatevver) de har mist en mycket omtyckt man/pappa/morfar/svärfar. hemskt!! Vila i frid nu Janek, nu vet vi iallafall att du inte behöver lida längre. Vi tänker på dej.

Nej ush, nog snackat om det nu, blir så upprörd =( ska vä

Kommentarer
Postat av: jenilita

det va en envis rackre hehe Hoppas han kommer idag! bamsekram

2008-11-24 @ 08:54:37
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0