28 November-08 -BF+4 -Ingen lilleman än =(

Neej han vill verkligen inte ut haha.. han har fortfarande inte kommit =( Ajja lilleman är envis och vet vad han vill så han kommer när han är redo =) men guuud vad man längtar!!!! Och jaa man har ju ont i precis HELA kroppen nu, det känns som kroppen lägger på sig 5 kg varje dag det gör den ju inte men det känns verkligen som det.
Hmm.. ja igår var man hos BM och det var väl inte speciellt roligt, om inte lilleman har kommit ut innan den 4e December så ska vi tillbacks till bm och om han inte kommit till den 8e December så ska vi åka till förlossningen i 3 dagar för att kolla värderna och så för att se om jag ska bli igångsatt eller ej?! Hoppas verkligen inte att vi ska behöva vänta så länge eller behöva bli igångsatt. Men men bara vårt lilla mirakel kommer ut snart och att han är frisk så är vi lyckliga =)
-
Efter bm igår så åkte vi och storhandlade så nu är både kyl och frys fulla igen =) Skööönt!! Finns inget underbarare än att öppna kylen och ha MASSA saker att välja mellan haha gott gott..
När vi kom hem så började jag baka lussekatter och ÄNTLIGEN så blev de bra smakar verkligen  UNDERBART!! Men de ända som inte är så bra är att de inte smakar så mycket saffran men men det är skit samma de är verkligen underbart goda. Och eftersom jag bakade lussekatter så fick jag en riktig sån julmys-känsla så jag började julpynta här hemma så nu har jag det fixat =) Ritkigt mys blev det =D
Hade ju tänkt vänta med det för att inte "förtidigare" julen men kom på att det är ju 1a advent på söndag så det är ju tid att sätta upp sakerna nu och om nu lilleman tänkt komma ut de närmaste dagarna så kommer jag ju inte få upp julsakerna, men nu är de uppe =) och skönt och mysigt är det =) Älskar julen !!!! Hoppas bara det kommer massa snö nu också, ok behöver inte vara hela tiden men på julafton kan det gott vara lite vitt på marken, när hade vi en vit jul sist??
Ajja,, men idag är jag glad iaf. =) fick samtal från min mormor och morfar igår om att det kommer upp idag =D wiiiie längtar så, det ska bli såå skönt att få träffa lite släkt och speciellt mormor och morfar som jag inte träffat på 3-4 månader nu. Längtar otroligt mycket, de tar även med min lillasyster Amanda =D, hon ska sova här själv hos oss och det ska bli såå mysigt. Min lilla prinsessa <3
Nej nu ska jag hoppa in i en dusch. Men ni får ha det så bra där ute och ha en bra helg på er,

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: sandraaa

fin blogg du har :) har du gjort designen själv?

2008-11-28 @ 11:40:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraaz
Postat av: Anonym

fin blogg du har :) har du gjort designen själv?

2008-11-28 @ 11:42:42
Postat av: Lotta

Vad kul att mormor o morfar kommer upp till dig...jag skickar med dem en bamsekram från mig o Victor!!! Ha det bra gumman...

2008-11-28 @ 12:15:34
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Angelica

Men de låter dig inte gå över för länge.. Utan de sätter garanterat igång dig om inget händer självmant :) så det är inte länge kvar..

2008-11-28 @ 12:41:26
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Lena

Skönt att fylla på matföråden!



Ja han är envis den där lille killen :D



ha en fin fredag!

2008-11-28 @ 12:45:56
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: E E B O S A

Sv: Ja hon är verkligen för söt! Du har en jätte gullig header på din blogg, lycka till med bebisen. Du kommer nog bli en bra mamma :) Kram!

2008-11-28 @ 14:58:57
URL: http://eebosah.blogg.se/
Postat av: .sandra

Envis filur du har där inne :D Men jag har hört att man ofta går över tiden med det första barnet.

Och vad gott med lussekatter, mums!

Idag blev det ingen sovmorgon. Var tvungen att gå upp 6.30 för att hinna göra mig iodning, och komma i tid till bussen för att sedan vara i skolan 8.30 och göra prov. Blää! Men det är väl sådant man måste göra. :D

Imorgon ska jag jobba, och sedan direkt ka och vara barnvakt till söndag för att sedan åka hem och jobba igen. Så jag hinner inte med så mycket annt.

Vad ska du hitta på? :)

Kram

2008-11-28 @ 18:43:43
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Postat av: Naliie

haha ja verkligen, jo de är bara bra :), nä de är ju inte de på söndag :D

Jag längtar som bara den :)

Tack!

2008-11-28 @ 19:09:22
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Envis? Tja...kanske lat...tänk på att jag är 4 veckor försent född...så mormor vet hur det är att gå över tiden...Jag var lat som barn, skönt tyckte mormor efter ett sånt yrväder som din mamma var...Så Liam kanske oxå blir världens lugnaste kille...Ha det bra gumman!

2008-11-28 @ 22:02:31
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh va jobbigt att vänta, vet hur det känns, men ett tu tre så ligger du där med värkar :-)

2008-11-28 @ 22:33:45
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Oskar - behöver din hjälp

Heej!!!!

Mina åäö funkar inte när man läser inläggen. Jag såg på designadinblogg att du hade samma problem förut (?). Hur fick du så att åäö funkar?...

2008-11-29 @ 19:17:41
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: .sandra

Kan förstå att du blir trött och less på det. Kan tänk mig att denna veckan nästan kännts längre än hela graviditeten?

Jotack, min helg har varit så bra som den kan vara när man jobbar och sådär. Var ju barnvakt igår tills idag, jätte mysigt. :)

Hur har din helg varit?

Kram

2008-11-30 @ 15:44:18
URL: http://ordavsandra.blogg.se.

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0