26 Oktober-08 (29 dagar kvar =))

Har haft en sådan tråkig dag med storstädning så har inte så mycket att skriva så lägger upp en lista istället .
Hoppas ni haft en bra dag iaf.?!


Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

Hur lång är du? 1.64 enligt passet =/ men tror jag är 1.61
Vad vill du bli när du bli stor? Hmm.. det är fortfarande den stora frågan hehe??!! Vet inte än?!
Vad pluggar du? Inget
Har du långt hår? Ja
Vilken hårfärg har du? Min naturliga hårfärg är mörkbrunt, men just nu har jag blond/ljusbrun
Sminkar du dig? Ibland
Har du haft sex senaste månaden? hmm.. who knows???!!!
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vita
Har du kysst någon idag? Ja det är ju klart, min älskling daniel

FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop?
Nej
Vem är bäst, mamma eller pappa? hahaha,, vilken fråga men mamma får det bli.
Hur många syskon har du? 6 st =)
Vad är det senaste du sa till din pappa? puss puss älskar dig
Vilken mat lagade din pappa senast? vet ej?! Bor ej med honom
Hur många ställen har du bott på? det vet jag faktiskt inte, men städer så är det 2 malmö och göteborg
Vem i din familj stör du dig mest på? ingen
Vilken familjemedlem är snällast? får bli mamma igen
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? För några veckor sedan när mamma och Amanda var här uppe så satt jag och tittade på barnprogram med Amanda, det är väl att göra något? hehe

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis?
Igår
Har du kysst nån kompis? ja
Vem sov du hos senast av dina kompisar? OJ, det är länge sedan hmm,, måste ha varit hos Daniella
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
Vem har du varit kompis med längst? hmm,, måste nog vara Therese i sthlm
Vem känner dig bäst? Daniel <3
Längsta tid du varit osams med en kompis? snart uppe på 1 år =/ och vet ej varför =/ men men
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? hahaha nej

KLÄDER:
Vad har du på dig idag?
strumpbyxor med långtröja
Har du bytt om idag? Ja, till morgonrock haha
Favorittröja? ingen speciell
Sexigaste klädesplagget på andra könet? hmm, någon snygg tröja
Har du gett bort kläder nån gång? Ja
Har du ångrat ett klädköp nån gång? ja
Har du handlat kläder genom internet? ja
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? ja
Fulaste plagget andra könet kan ha? haha måste bli kilt, haha såå fulllllt
Vad använder du för skor? blandat

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar?
hehe njaa
Klä dig annorlunda? Ja
Vara dig själv? Ja
Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
Fisa inför din pojk/flickvän? Ja
Pierca dig? Ja
Ge dig på utmaningar? Beror på vad för utmaning
Ha sex på offentlig plats? ja
Vara omogen? ja
Äta småkryp? ush nej fyför

SKOLAN:
Vad heter din skola?
går inte i skolan men har gått på Lindängen, Pildamm, Universitetsholmen och värnhem
Vad är ditt favoritämne? det var nog språk och turism
Snyggaste läraren på skolan? det fanns någon praktikant på lindängen men minns inte namnet
Har du bra betyg? nej
Tråkigaste ämnet? det var nog No (natur shitshosan=/)
Har du skolkat mycket senaste året? Skolkade tyvär för mycket, något man ångrar DJUPT idag
Hur tar du dig till skolan? på lindängeskolan hade jag gångavstånd men de andra var det buss som gällde
Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nej

RANDOM:
Vet du vem FATO är?
nej, borde jag det? =S
När tuggade du tuggummi senast? Igår
När var du på semester senast? semester och semester, men utomlands var jag för ca 1½ månad sedan
Vilken färg är det på din tandborste? rosa/vit
Är ditt hår tråkigt? Jaaa, ska verkligen går till frisören efter graviditeten!!!
Vad har du för påslakan just nu? bruna
Vem såg dig naken senast? älsklingen
Hur ofta duschar du? varannan dag
Gillar du BUBBEL ROLLER? vad är det?
När ska du gå och lägga dig? somnar nog efter detta hehe är svin trött


Nu utmanar jag DIG.. skriv gärna till mig så jag får se era svar =)

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0