6 Oktober-08 (49 dagar kvar =))

100 frågor 100 svar =)


TESTET BÖRJAR: 17.52
1. Fullständigt namn? Sandra Dahl
2. Ålder? 22
3. Vart bor du? Göteborg
4. Bor tillsammans med? Mina 3 älsklingar Daniel och Cindy och lilla Liam i magen
5. Färg på ditt hus? Tråkigt brunt
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född? Den 19 mars-1986
8. Klass? Går inte i skolan
9. Vilket år tar du studenten? tyvär ingen student för mig men skulle tagit den för 2-3 år sedan
10. Något jobb? Nope
11. När gick du upp imorse? 11.50 hehe
12. När ska du sova? Det får man se ikväll om lilla älsklingen låter en somna =)
13. Duschat idag? aa gjorde det kl. 4 inatt hehe (A)
14. Kramat någon idag? Daniel <3
15. Pussat någon idag? Daniel <3
16. Vad har du ätit idag? 2 mackor och en banan
17. Dagens klädsel? hehe inga kläder alls
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Cindy eftersom hon är sjuk =(
20. Dagens roligaste? America's funniest home videos var rätt så rolig idag hehe

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Nej men däremot har jag många kompisar
22. Hur många har du kysst? haha.. bra fråga!!
23. Vem kramade du senast? Daniel
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Oj det är många
27. Har du pojk-/flickvän? Japp, Daniel <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma <3
29. Vem fick du senast sms ifrån? Mamma <3


FAVORIT:
31. Film?
Sex and the city
32. Låt? hmm.. just nu spelar jag mycket Mojje-Theos sång den är så underbart fin
33. Mat? KÖTT, pommes och mögelostssås MUMS!!!!!
34. Dryck? Oboy och Coca cola
35. Färg? hmm.. ingen speciell..
37. Stad? Malmö i mitt hjärta <3
38. Land? Sverige, tänk så bra vi har det egentligen men fy för det kalla
39. Ämne i skolan? När jag gick i skolan så var det språk
40. Människa? Min lilla Liam i magen kommer före allt och alla <3


SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Daniel
42. Personen du kysste? Daniel
43. Gången du spydde? oj det är mer än 2 år sedan =/
44. Gången du grät? igår hehe (A)
45. Pizzan du åt? Det var förra veckan om Pan pizza räknas hehe
46. Gången du var i Göteborg? aa jag bor ju här så e här varje dag hehe
47. Gången du var i Stockholm? Det var några år sedan, men hoppas på att snart få råd att åka upp och hälsa på lite släkt och vänner
48. Gången du drack alkohol? Oj det är ungefär 1 år sedan
49. Gången du var hög? Det var flera flera år sedan


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
vitt
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa =) ÄLSKAR DET!
54. Tvspel eller datorspel? tv-spel
55. Singel eller upptagen? upptagen
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? vad är helgon?
58. Ragga eller bli uppraggad? oj gillar båda, men det är kul att ragga =)
59. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother
60. Blont eller svart hår? Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? jag har gröna haha
62. Choklad eller lakrits? Laktris
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? randig
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar?
Familjen och släkten det är några st
71. Personer du hatar? hatar ingen
72. Gånger du varit full? slutade räkna för några år sedan hehe
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2st
74. Glassar du ätit på en dag? ???
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen =(
76. Gånger du haft minnesluckor? Inga
77. Gånger du varit hög? ???
78. Personer du saknar just nu? Min familj =(
79. Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger =/


VEM:
80. Vill du kyssa nu?
Daniel
81. Ska du träffa imorgon? Ingen jag vet än sålänge
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? Cissi
84. Spelade du tvspel med senast? Daniel
85. Vill du ta med på resa nu? Min familj
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hahaha ingen
87. Förtjänar att dö? Pedofiler & våldtäktsmän, mördare :@
88. Är söt? Jag (A)
89. Vill du sova jämsides med i natt? Frågan är inte vem jag vill, utan vem jag ska sova brevid :) Daniel såklart och lilla Liam i magen =) och Cindy

VAD:
90. Gör dig glad?
Tanken på att Liam snart är här =D
91. Gör dig ledsen? hehe hormonerna är ju som dom är nu så en liten dammråtta kan få mig att stor tjuta haha
92. Vill du helst göra nu? Ligga på förlossningen och föda hehe
93. Önskar du att du slapp göra? Betala räkningar
94. Vill du ha nu? MASSA MASSA pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? hmm.. vet inte
96. Längtar du till? Att få ligga och snutta och sniffa på Liam mmm.. bebis <3
97. Tycker du om dina betyg? Vilken betyg? =P hehe
98. Ångrar du i ditt liv? Nej verkligen inte men vissa saker ångrar man som att man hoppade av skolan tex.
99. Är det bästa som hänt dig? Liam <3
100. Hur mycket är klockan? 18.15


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänker också lite sådär med populära namn men å andra sidan så är ju huvudsaken att man tycker namnet är fint så då spelar det egentligen ingen roll om det är ett ovanligt eller vanligt namn. Jag tycker jättemycket om namnet william som ju är poppis nu. Sambon är dock inte helt med på det. Känns som att vi aldrig kommer överens. Vi kunde ju enas snabbt om tjejnamnet men tyvärr inte nu. Men det ger med sig. När vår lillknodd äntligen kommer så ser vi nog vilket namn som passar bäst av de alternativ vi har :)



Jag såg någonstans att det är ärftligt med om man föder tidigt eller sent. Min mamma har gått över bf med mig plus mina tre syskon. Minst 8 dagar så jag är rätt inställd på att jag kommer föda sent jag med. Bättre så så slipper man bli besviken :) Helst skulle jag ju iofs vilja att han ville komma vecka 38+0. då anses ju bebis färdig.

2008-10-06 @ 22:33:49
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi väntar en liten tös den 3/12. :)

2008-10-12 @ 02:11:28
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: LAACY

hihi aa tack =)



aa, de var egentligen inte meningen att vi skulle kolla men de blev så iaf, ligger en liten kevin i magen =D var i gbg bor du ?

2008-10-12 @ 16:58:31
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

haha ja de blir ju så! oehört starkt självkontroll om man inte kollar könet, man blir ju så nyfiken så man blir galen!

Jahaa vakul! Vi bor där ni söker lägenhet =P eller aa, hisingen backa då

2008-10-12 @ 21:28:37
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det vet vi inte förens vi ser vilket namn som passar henne.. Så när hon kommit ut så :D

2008-10-12 @ 22:46:16
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anna

Bebisen klarar ju sig ofta bra utanför magen tidigare än 38+0. Jag vill helst inte få innan det ändå eftersom risken för komplikationer för barnet är större. Vid 38+0 anses ju normalt att föda :-) Jag vet inte hur länge man försöker stoppa förlossningen om den sätter igång för tidigt men tror det iaf är en bit över vecka 37...Sen går det ju inte alltid att få stopp när det väl satt igång och många barn mår ju bra ändå :-) Jag föder nog hellre efter bf iaf än alldeles för tidigt. Men som sagt helst i vecka 38+0. Skulle vara helt perfekt, haha.

2008-10-13 @ 21:54:14
URL: http://ambi.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0