17 September-08 (68 dagar kvar =))

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

hehe aa
Vilka vitaminer tog du när du var liten?

SaniSol har jag för mig dom/den heter
Vad åt du senast?

Choklad med helnöt
Har du fått någon komplimang i dag?

Nej =( *snyft*
Har du varit med i en rättegång?

Nope
Är du polare med grannarna?

Självklart
Vilket språk pratar din mamma?

Svenska
Vilka länder har du bott i?

Bara sverige
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?

Igår
Gay?

Nej
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?

Nej vet vart min "gräns" går
Har du något husdjur?

Japp min älskade lilla katt Cindy =)
Har du varit på stranden?

Hehe aa men inte idag =P
Minns du din/dina musiklärares namn?

Japp, Christina hette/heter hon
Hur bra är din syn?

Bra
Har du varit på ett party?

Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Hehe absolut INTE
Har du varit utomlands?

Japp =)
Vilket är det bästa bröllop du varit på?

Hmm.. har inte varit på så många men ska på bröllop nästa vecka i polen så ska bli kul och se hur det går hehe
Var är dina syskon just nu?

Hemma och sover hoppas jag!! hehe
Vad var den senaste drömmen som du minns?

Att jag Danne och våra familjer skulle ut och äta men så tappade vi bort varanndra så jag gick till någon som jag kände och där åt jag massa fetaost =/ haha alltså när jag sa att jag skulle gå för att leta efter dom andra så stoppade jag på mig massa feta i mina fickor haha.. tråkig dröm kanske men aa det var den jag drömmde inatt hehe
Vem ringde dig senast?

En telefonförsäljare från Vitalas jag var "utvald" haha hmm.. man känner igen det där, haha alltid lika kul när en telesäljare ringer haha jag börjar alltid prata om något annat så dom tappar bort sig haha.. sååå kul =P
Vilken tid gick du upp i morse?

Ingen kommentar =P det blev sent idag igen hehe
Vad ska du göra i helgen?

hmm,,, vet inte än får se vad den bjuder på =P
När var du riktigt sjuk senast?

Oj det var länge sen.. mer än 2 år sen =/
När såg du en kändis senast? Vem var det?

hmm,, det minns jag inte
Vad gjorde du klockan två i natt?

Försökte somna =/
Vad är det första du gör på morgonen?

Går upp och ger Cindy mat och gör ett glas Oboy till mig själv
Vad ska du göra efter det här?
Försöka sova så GODNATT på er!

puss o kram <3


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0