10 September-08 (75 dagar kvar =))

Namn: Sandra
Husdjur: Katten Cindy
Familj: Fästmannen Daniel, och lilla Liam i magen som beräknar att titta ut i November, Mamma Helene, Pappa Thomas, Pappas fru Marlene och syskonen Gabriella, Cecilia, Alex, Billy, Amanda och Max
Kroppsdel du har mest nytta av: Mitt huvud
Kroppsdel du tycker bäst om: Just nu är det min gravida mage annars min rumpa =)
Jag sover: Det varierar varje dag
Djur jag är lik: Katt =P haha
Tror du på något? Aa något finns det väl
Frisyr: Just nu är det uppsatt (skönt att få bort håret från anisktet) men det varierar
Hårfärg: Mörkblond just nu med en hemsk utväxt, måste omfärgas sen efter graviditeten hehe
Ögonfärg: gröna
Längd: 1.65 cm
Vikt: Min "normala" vikt är 48-49 kg men just nu visar vågen på 58 kg (är i vecka 30)
Skostorlek: 36 och 37 beror på skorna och märket
Gillar: Finns mycket
Ogillar: Krig, död, orättvisa
Favoritmat: KÖTT KÖTT KÖTT HAHA, kött, pommes och mögelostssås MUMS
Favoritglass: Choklad
Favoritdessert: Just nu kladdkaka =)
Favoritpizza: Vanlig med tomat ost skinka och gärna med vitlöksås och mildsås =) MUMS
Favoritdryck: Coca Cola
Gillar du godis? Ja, men äter inte det så ofta
Isåfall vilken sort?  lakrits och choklad
Favoritdrink: Lumumba (vodka med oboy)
Favoritfilm: Walk the line helt klart ;-)
Favoritdag: Just nu är det tisdagarr då jag går in i en ny gravidvecka =)
Favoritklädesplagg: Just nu mjukiskläder
Favoritbok: Såld med Natasja T , Vera Efron
Musiksmak: Gillar det mesta
Favoritdoft: Hugo Boss -Deep red
Favoritblomma: Ros
Öl eller vin? Beror på
Liknar du en kändis? Sarah Jessica Parker från sex and the city säger många =)
Senast köpta skiva: Det var så länge sedan så jag minns inte hehe
Senast film på bio: Batman-The dark night
Bästa låten i världen: Jus ni är det Katy Perry - I kissed a girl
Senast lästa bok? Kommer inte ihåg??
Favoritförfattare: Ingen speciell
Skriver du dagbok? Bloggen är min dagbok
Bästa årstiden: Alla förutom höst hehe.. så grått o trist då
Älsklingsfärg: Har ingen speciellt men brunt gillas ;-)
Vad ville du bli när du var liten? Advokat
Blev du det? Nej haha
Brinner för: Min egna lilla familj och självklart min mamma pappa och hela tjocka familjen/släkten
Sportbil eller familjebil? Gillar när det går snabbt så sport ;-)
Katt eller hund? Både och men katter är mer sköna eftersom dom är så självständiga
Har du nån nojja? Måste ALLTID kolla dörren varje kväll innan jag går och lägger mig (fast att jag vet att den är låst)
Fobier? Höjd-skräck
Deppig eller glad? Hormonerna spelar fnatt med en ibland så ibland är man super glad och 2 minuter senare så kan man må piss dåligt
Politiskt insatt? Nja sådär
Värdesätter du ärlighet? Självklart!
Är det okej med vita lögner? Beror på vilken grad, små vita lögner är okej
Känner du en mytoman? Hehe aa tyvär...
Har du pojkvän/flickvän? Aaa min älskling Daniel <3
Är du kär? Ooh ja,, och blir det mer och mer för varje dag som går
Hur tidigt stiger du upp? Det varierar
Är det bra eller dåligt? ...
Vem/vilka vet mest om dig? Daniel och min mamma
Gillar du att slåss? Ush nej hatar våld, MEN det kan va bra att gå och boxas någon gång så man får ut det aggresiva ;-)
Vad har du på dig just nu? Blå Adidas byxor, svart linne och en svart tröja över
Ikväll ska du: Titta på några avsnitt av Våra bästa år sedan sova
Hur många bilar har du/ din familj:  Ingen,, pappa 2 mamma 0 hehe...
Hur många biologiska syskon har du? Har 6 småsyskon som egentligen inte är mina "Helsyskon" men för mig är dom allt <3
Isåfall, vad heter de? Gabriella, Cecilia, Alex, Billy, Amanda och Max
Hur många timmar sover du per natt? Varierar
Vem är snyggast i världen? Jag =P haha.. nej men jag vet inte
Vad är du allergisk mot? Pollen
Ska du duscha idag? Aa en snabb dusch innan jag går och lägger mig
Vad är det för veckodag? Onsdag
Vad är det för datum idag? 10 September-08
Vad gör du nästa år? Nästa år börjar jag kanske plugga efter mamma-ledigheten.. får se.. tar en dag i taget
Målar du naglarna? Japp
Vad luktar det hos dig just nu? Vet inte.. näsan är lite täppt =( så känner inte så mycket.
Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan
Har du utländska föräldrar? Mamma är svensk och Pappa är tysk
Gillar du att laga mat? Ja det kan vara kul ibland
Märkeskläder eller secondhand? Blandat
Vem är snällast just nu? ..??
Var har du ont? Revbenen som lillen tycker om att ha foten på hehe..
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer?: Nej
Vänster eller högerhänt? Höger
Bästa skönhets tipset? Tvätta ansiktet varje kväll och morgon och smörj in dig efter med fuktighetskräm
Bästa party låten att komma igång med? Festar inte nu så har ingen just nu..
Hur många Jens känner du? 1
Hur många Emma känner du? 1
Hur många Lars känner du? 1
Känner du någon som heter Casper? Nej
Om ja, vill du lära känna Casper bättre? ..
Vad tycker du om idrott? Det kan vara kul
Gillar du att fotografera? Ja, men hade varit roligare om man haft en bättre kamera
Gillar du musikaler? Ja
Tränar du? Nej
Har du bra kondition? Nej
Gillar du ketchup? Ibland hehe
Sushi eller hamburgare? Hamburgare
Små eller stora bokstäver? små
Är du bra på att måla? Ibland =)
Vad har/hade du mvg i? Ingen kommentar haha
Vad har/hade du ig i? Ingen kommentar haha
Är du stud? nej
Gillar du konst? Lite
Favoritmålning? Ingen....??!
Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Vet inte åka till en öde ö kanske ??!
Har du åkt luftballong nångång? Nej verkligen inte haha,, höjd-skräck
Om inte; skulle du vilja det? Nej tack!!
Har du utövat nån extremesport? Gick på boxning förrut
Har du någon tatuering alt. piercing? Japp tattoo 1 gång och piercing ett antal gånger hehe..
Har du magmuskler? Klart ;-) haha =P
Använder du smycken? Japp
Favoritinredningspryl i ditt hem: hmm.. mina julpynt.. älskar julpynt =)
Var du glad igår? Ja
Vad gör du just nu? Skriver på denna lista och tittar på CSI
När grät du senast? Iförrgår hehe
Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: Älskar barn
Pluggar och vill bli: Pluggar inte men vill börja men vet inte ritkigt på vilken linje/utbildning??!!


Ååh där va den slut hehe det var på tiden =) Nu ska jag snutta.. Godnatt


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0